آغاز مسابقات قرآن کریم در سطح نیروی هوایی ارتش

این دوره از مسابقات به صورت غیر هم زمان و پایگاه به پایگاه برگزار می شود.
کد خبر: ۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۱ - 14August 2013

آغاز مسابقات قرآن کریم در سطح نیروی هوایی ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مسابقات قرآن کریم در سطح نیروی هوایی ارتش با حضور کارکنان پایور، وظیفه، همسران، فرزندان و خواهران شاغل در تمام پایگاه ها و یگان های تابعه ی نهاجا آغاز شد. 

مسابقات قرآن کریم در رشته های قرائت، ترتیل، تحقیق، حفظ و اذان در تمامی مقاطع در سطح نیروی هوایی ارتش و با حضور بیش از 800 تن از امروز سه شنبه 22 مرداد ماه آغاز شده و به مدت دو هفته تا 5 شهریور ادامه خواهد داشت.

  بنا بر این گزارش، برای نخستین بار در سطح ارتش این دوره از مسابقات به صورت غیر هم زمان و پایگاه به پایگاه برگزار می شود به طوری که پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز نخستین میزبان این دوره از مسابقات  و ستاد و قرارگاه پشتیبانی مرکز نهاجا در تهران آخرین یگانی خواهد بود که این مسابقات در آن برگزار خواهد شد.

 تیم داوری این دوره از مسابقات متشکل از داوران کشوری "آقایان حجت ا... هادی، مهدی رسول پور، حسین دهقان زاده و خانم ها نسرین ستاری، زهرا صریحی نژاد و معصومه ی عباس نظری" است که کار قضاوت این دوره از مسابقات را در کلیه یگان ها بر عهده دارند 

شایان ذکر است که برگزاری مسابقات قرآن کریم با این روش(غیر متمرکز و پایگاه به پایگاه) هزینه ی برگزاری را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش خواهد داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار