سرلشکر جعفری در کنگره شهدای جهاد علمی

تیم مذاکره کننده باید از خون شهدا حراست کند

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده باید از خون شهدا حراست کند و مذاکره کنندگان هسته‌ای و رئیس دولت تا پایان مذاکرات و به نتیجه رساندن آن مراقب حرکت های دشمن باشند تا عزت و اقتدار و عظمت ایران پایدار بماند.
کد خبر: ۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۵ - 12December 2013

تیم مذاکره کننده باید از خون شهدا حراست کند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم کنگره شهدای جهاد علمی با الگو خواندن شهدا برای هر نیروی انقلابی، علمی و دانشگاهی اظهار داشت: امروز باید با روحیه جهادی، صبر و استقامت مسیر شهدا را به  بهترین نحو ادامه داد.

سرلشکر جعفری با تاکید بر این مساله که نباید خون شهدا را فراموش کرد،  تاکید کرد: تیم مذاکره کننده باید از خون شهدا حراست کند و مذاکره کنندگان هستهای  و رئیس دولت تا پایان مذاکرات و به نتیجه رساندن آن مراقب حرکت های دشمن باشند تا عزت و اقتدار و عظمت ایران پایدار بماند.

وی با اشاره به موضوعات امنیت، دفاع، جهاد و جانبازی در دهه اول انقلاب گفت: بعد از جهاد در عرصه سخت در زمان جنگ تحمیلی؛ امروز جهاد در عرصه های علمی فرهنگی و سیاسی مورد توجه است و جهاد علمی مد نظر مقام معظم رهبری در پیشرفت و عدالت نمود مییابد.

سرلشکر جعفری در پایان گفت: دشمنان در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در مسیر مردم تهدیدهایی را ایجاد می کنند که همه آنها به واسطه خون شهدا خنثی می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار