سرلشکر محمد علی جعفری در جمع خبرنگاران

دشمن با هزاران بمب هم نمی‌تواند مانع توان موشکی ایران شود

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آنچه که باعث شده دشمنان ما سر میز مذاکره بنشینند، توانمندی امنیتی و دفاعی است که امیدواریم از آن پاسداری شود.
کد خبر: ۷۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸ - 12December 2013

دشمن با هزاران بمب هم نمی‌تواند مانع توان موشکی ایران شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران با اذعان به اینکه شهدایی که امروز از آنان تقدیر شد، جان عزیز خود را در راه اقتدار و عظمت ایران تقدیم کردند، گفت: یکی از اقدامات و مولفه های بازدارنده در مقابل تهدیدات نظامی توانایی نظامی و دفاعی ما به ویژه در ابعاد موشکی است که شهید تهرانی مقدم جان خود را در همین راه تقدیم کرد و توان موشکی ایران به طریقی بازدارنده تامین شد.

جعفری با اشاره به عدم آشنایی برخی مقامات سیاسی و دیپلماتیک با توان دفاعی کشور، افزود: این حقیر به عنوان کسی که وقت خود را در مسائل نظامی و دفاعی صرف کرده می گویم، امروز توان دفاعی ما در ابعاد موشکی بسیار بالاست و ما با روش های ناهمطراز این موشک ها را نگهداری کرده و شلیک می کنیم که شبیه روش های حزب الله لبنان در برابر ارتش اسرائیل در جنگ 33 روزه است؛ روشی که توانست باعث شکست اسرائیل شود

سرلشکر جعفری با بیان اینکه دشمنان ما ممکن است اطلاعاتی از محل نگهداری موشکهایمان داشته باشند، ولی این اطلاعات واقعی نیست، افزود: آنها محلهای اولیه و رسمی را میدانند، ولی محل نگهداری اینها مخفی است و روشهای شلیک ما نیز در سراسر کشور گسترده شده است و دشمن با هزاران بمب هم نمیتواند مانع از این توانها باشد.

وی تاکید کرد: آنچه که باعث شده دشمنان ما سر میز مذاکره بنشینند، توانمندی امنیتی و دفاعی است که امیدواریم از آن پاسداری شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران در خصوص آخرین وضعیت پهپاد سپاه پاسداران گفت: آخرین دستاورد پهپادی ما توان پرواز 30 ساعت را دارد و در واقع با موتورهای با سرعت برد آن بالا میرود. اخیراً نیز توانمندی نصب موشکهای هدایت شونده و نقطه زن ر ابه دست آوردیم و امروز در ردیف تکنولوژی برتر پهپاد در جهان هستیم.

سرلشکر جعفری در خصوص RQ170 نیز اظهار داشت: تحقیقات در مراحل آخر قرار دارد و امیدواریم بتوانیم آ نرا به زودی عملیاتی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار