سردار جزایری در حاشیه مراسم ختم مادر شهید بروجردی؛

مادر شهید بروجردی از شیر زنان انقلاب اسلامی بود

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایشان در تحولات اجتماعی و مردمی منطقه، نقش بسزایی داشت و از چنین مادری فرزندی چون بروجردی تحویل انقلاب اسلامی شد.
کد خبر: ۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۴ - 12December 2013

مادر شهید بروجردی از شیر زنان انقلاب اسلامی بود

سردار سید مسعود جزایری، معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس در مورد شخصیت شهید بروجردی اظهار داشت: شهید بروجردی یکی از نخبگان و از فرماندگان عالی مقام نیروهای مسلح و سپاه پاسداران محسوب میشدند

سردار جزایری با اشاره به سوابق شهید بروجردی در دوران دفاع مقدس، افزود: وی در سالهای اولیه انقلاب با وجود القائات بیگانگان در کردستان توانست از یک طرف مجموعه نیروهای مسلح حاضر در منطقه را سامان دهد و از طرف دیگر با توجه به اخلاق و مشی خود نفوذ قابل توجهی در میان اقشار مختلف مردم پیدا کند. این شهید بزرگوار توانست پیوند بین آحاد مردم و نیروهای مسلح را تقویت کند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه مادر شهید بروجردی از شیر زنان انقلاب اسلامی بود، گفت: ایشان در تحولات اجتماعی و مردمی منطقه نقش بسزایی داشت و از چنین مادری فرزند ارزشمندی چون بروجردی تحویل انقلاب اسلامی شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار