سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع مقدس عنوان کرد

آفند فعال ایران برای مقابله با تهدیدات فرا مرزی

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: ایران به لحاظ توانمندی‌های نظامی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ما در مواجهه با هر نوع دشمن فرا مرزی در حد بازدارندگی و آفند فعال هستیم.
کد خبر: ۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۶ - 13December 2013

آفند فعال ایران برای مقابله با تهدیدات فرا مرزی

سردار سرتیپ پاسدار "سید مسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگوی اختصاصی با خبرگزاری دفاع مقدس، با اشاره به سخنان اغراقآمیز یکی از دیپلماتهای کشورمان درباره توان نظامی آمریکا اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ توانمندیهای نظامی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و ما در مواجهه با هر نوع دشمن فرا مرزی در حد بازدارندگی و آفند فعال هستیم.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی از مجموعه توان نظامی و دفاعی ایران به خوبی اطلاع دارند، گفت: اگر غیر از این بود، آمریکاییها به دلیل خوی استکباری که دارند لحظهای در برخورد با جمهوری اسلامی ایران درنگ نمیکردند. البته آنها در عرصههای دیگر به غیر از تهاجم نظامی، هر کاری بتوانند انجام میدهند، به خصوص در زمینه حمایت از تروریستها.

"رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور" در همین زمینه تصریح کرد: حضور منافقین در سنای آمریکا و در حضور وزیر امور خارجه این کشور حاکی از پیوند عمیق هیئت حاکمه آمریکا با گروهکهای تروریستی از جمله منافقین و صهیونیسم جهانی است.

"معاون ستاد کل نیروهای مسلح"، آمریکا، صهیونیسم جهانی و گروهکهای تروریستی از جمله منافقین را یک مثلث شوم عنوان و تأکید کرد: این مثلث شوم، مشکلات عدیدهای را برای منطقه ما، به وجود آورده و امیدواریم بتوانیم با کمک جامعه جهانی، این مثلث و جرثومه فساد را از پهنه روزگار محو کنیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار