محسن رضایی در حاشیه ختم مادر شهید بروجردی:

در عظمت این مادر همین بس که فرزندی چون بروجردی در دامان او بزرگ شد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایشان شیرزنی بود که به تنهایی بچه های خود را بزرگ کرد و در عظمت و بزرگی این مادر همین بس که فرزندی چون شهید بروجردی در دامن او بزرگ شد.
کد خبر: ۷۸۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۲ - 12December 2013

در عظمت این مادر همین بس که فرزندی چون بروجردی در دامان او بزرگ شد

"محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم ختم مادر شهید بروجردی در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس با اشاره به شخصیت این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید بروجردی از فرماندهان بسیار لایق و شایسته و از انسان های تأثیرگذار در امنیت کشور و در دفاع مقدس بود. ایشان در جبهه جنگ و در امنیت کردستان نقش بالایی داشت. انسانی مخلص، فداکار و بدون ادعا بود و عملاً به تنهایی نقش کل سپاه را در منطقه شمال غرب ایفا می کرد.

رضایی با بیان اینکه شهید بروجردی همواره از گرفتن پُست و مسئولیت گریزان بود، گفت: از شهید بروجردی سوال کردم که چرا فرماندهی قرارگاه حمزه را نمی پذیری؟ در جواب گفت: "اگر من بیایم، هم باید کار عملیات انجام دهم و هم کار ستادی که در این صورت دیگر نمی توانم آنطور که می خواهم در خط مقدم باشم. شما فرد دیگری را در این پُست قرار دهید و من نیز به او کمک خواهم کرد"

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شجاعت و دلیری مادر شهید بروجردی، افزود: ایشان شیرزنی بود که به تنهایی بچه های خود را بزرگ کرد و در عظمت و بزرگی این مادر همین بس که فرزندی چون شهید بروجردی در دامان او بزرگ شد.

نظر شما
پربیننده ها