سردار جزایری در جمع خبرنگاران:

رئیس‌جمهور آمریکا مضحکه صهیونیست‌ها شده است

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: رئیس‌جمهور آمریکا، مضحکه صهیونیست‌ها شده و مرتب دم از گزینه‌ای می‌زند که قادر به اجرا و عمل نسبت به آن نیست.
کد خبر: ۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۸ - 12December 2013

رئیس‌جمهور آمریکا مضحکه صهیونیست‌ها شده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه مراسم ختم مادر شهید بروجردی در جمع خبرنگاران با اشاره به بودجه نیروهای مسلح در لایحه بودجه ۹۳ گفت: با توجه به مجموعه پارامترها و هماهنگیهایی که بین نیروهای مسلح و دولت شده است، امیدواریم که در آینده فرصتی پیش آید و امکاناتی فراهم شود که وضع بودجه از آنچه که امروز  بهتر شود.

سردار جزایری افزود: در عین حال هم در گذشته و هم امروز و هم برای آینده، انشاءالله تعاملات خوبی بین نیروهای مسلح و کشور است تا بودجه و اختیارات لازم و مناسبتر در اختیار نیروهای مسلح قرار گیرد.

معاون فرهنگی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه اظهار داشت: با توجه به برنامهریزی و پیشبینیهایی که شده است، ما امیدواریم که بتوانیم با مدیریت و صرفهجویی اجازه ندهیم که کوچکترین خدشهای به مباحث دفاعی و نظامی وارد شود.

جزایری در بخش دیگری از سخنانش در واکنش به تهدیدات اخیر کنگره آمریکا مبنی بر اعمال تحریمهای جدید علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکاییها از روی استیصال حرفهای زیادی میزنند و به خصوص بارها به طور مشخص اعلام میکنند که گزینه نظامی روی میز است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکاییها از توان لازم برخوردار بودند، میتوانستند جنگی که در سالهای اخیر در منطقه به راه انداختهاند را با موفقیت به پایان برسانند. این در حالی است که آمریکا ۵ جنگ را به منطقه تحمیل کرده است و ۵ شکست بزرگ نصیبش شده است.

سردار جزایری در همین زمینه افزود: باید گفت که رئیسجمهور آمریکا، مضحکه صهیونیستها شده و مرتب دم از گزینهای میزند که قادر به اجرا و عمل نسبت به آن نیست.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان خاطرنشان کرد: ملت و رزمندگان فریب اینگونه القائات که القائات رسانهای و مبتنی بر پروپاگاندای آمریکایی است را نخواهند خورد.

نظر شما
پربیننده ها