رییس‌جمهور در بدو ورود به سمنان:

استان سمنان پتانسیل‌ها و استعدادهای خوب و درخشانی دارد

رییس‌جمهور کشورمان در بدو ورود به سمنان،گفت: سمنان با وجود مشکلاتی که دارد، دارای پتانسیل‌ها و استعدادهای خوب و درخشانی است.
کد خبر: ۷۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۳ - 19April 2016

استان سمنان پتانسیل‌ها و استعدادهای خوب و درخشانی دارد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس؛ حجتالاسلام والمسلمین حسن روحانی که به منظور انجام بیست و ششمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید وارد زادگاه خود، سمنان شد در ایستگاه قطار سمنان و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این سفر طرحهای متعددی افتتاح یا کلنگزنی میشود که امیدواریم مایه خیر و برکت برای مردم این استان شود.

وی با اظهار خرسندی از اینکه نخستین سفر استانی دولت در سال جدید به استان سمنان انجام میشود، افزود: استان سمنان دارای مردمی مقاوم، دلاور، متدین و غیور و سختکوش است.

وی با اظهار خرسندی از اینکه نخستین سفر استانی دولت تدبیر و امید در سال جدید به استان سمنان انجام میشود، افزود: استان سمنان دارای مردمی مقاوم، دلاور، متدین ، غیور و سختکوش است.

رییسجمهور با اشاره به وجود نخبگان و صاحبنظران متعدد در این استان، خاطرنشان کرد: در این سفر از نظرات فرهیختگان و صاحبنظران این استان در راستای برنامهریزی برای رشد و توسعه استان استفاده میشود.

رییسجمهور هم اکنون در میان استقبال پرشور مردم سمنان به سمت ورزشگاه تختی این شهر در حال حرکت است و قرار است تا کمتر از یک ساعت دیگر در اجتماع بزرگ مردم سمنان در ورزشگاه تختی به ایراد سخنرانی بپردازد.

نظر شما
پربیننده ها