معاون دادستان تهران:

حضور پرشمار زنان معتاد متجاهر درشهر کذب است

معاون دادستان تهران با اشاره به بازدید از مجتمع های بهاران گفت: خوشبختانه کیفیت ارائه خدمات به مددجویان در مراکز بهاران رضایتبخش و حتی بالاتر از تصور ما بود.
کد خبر: ۷۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ - 19April 2016

حضور پرشمار زنان معتاد متجاهر درشهر کذب است

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس،معاون دادستان تهران با اشاره به نشست بالاترین مقامات شهرداری و دادستانی با موضوع آسیبهای اجتماعی گفت: نشست «عباس جعفری دولتآبادی» دادستان تهران و «محمدباقر قالیباف» شهردار پایتخت در دفتر دادستان تهران برگزار شد که گفتگو درباره مسائل و حاشیههای کمپ شفق نیز از جمله محورهای گفتگوی دادستان عمومی و انقلاب تهران با شهردار پایتخت در این دیدار بود.

خزایی معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران در این دیدار، ضمن تشکر از شهردار تهران برای راهاندازی مجتمعهای بهاران، اعلام کرد که شخصاً از تعدادی از این مجتمعها بازدید کرده است.

وی در اینباره گفت: کیفیت ارائه خدمات به مددجویان در مراکزی از مجتمعهای بهاران که بازدید کردم، حتی بالاتر از تصور شخصی خود من بود و البته پس از صحبت با چند تن از مددجویان نیز، رضایتمندی از زندگی در بهاران را از گفتههای آنان برداشت کردم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران، در این دیدار از مأموریت ویژه به نیروی انتظامی برای گشت در محلههای آسیب خیز تهران، همچون محله هرندی خبر داد و افزود: نیروی انتظامی در این بازدیدها عنوان کرده است که زنان معتاد متجاهر، از این محلهها جمعآوریشده و برخلاف ادعاهایی که درباره وجود پرشمار زنان معتاد متجاهر در پایتخت عنوانشده است، تنها تعداد بسیار کمی از آنان در این محلهها وجود داشتهاند و بقیه از خیابانها و معابر پایتخت، جمعآوری شدهاند.

خزایی در پایان از شهرداری تهران برای توجه ویژه به آسیبهای اجتماعی سپاسگزاری و ابراز امیدواری کرد: با کمک شهرداری و سایر نهادها، مسئله آسیبهای اجتماعی پایتخت در آیندهای بسیار نزدیک به کنترل کامل درآید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار