به همت جمعیت امام علی(ع)سیستان؛

اهدای منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی

با همت جمعیت امام علی (ع) و همدلی مردم سقفی در روز پدر به خانواده معلم فداکار خاشی اهدا خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹ - 20April 2016

اهدای منزل مسکونی به خانواده معلم فداکار خاشی

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از زاهدان ، برای قدردانی از فداکاری و ایثارگری حمیدرضا گنگوزهی معلم فداکار خاشی، در آستانه روز پدر و برای خوشحالی دو فرزند این معلم فداکار که شاید با این اقدام کمتر جای خالی پدر را احساس کنند، جمعیت امام علی(ع) سیستان تصمیم دارد با یاری مردم خانهای به ارزش 148 میلیون تومان برای همسر و دو دخترش خریداری کند تا در آستانه روز پدر لبخند شادی بر لبان همسر و دو دخترکوچک او نقش ببندد.


فرزاد حسینی، یکی از اعضای جمعیت امام علی(ع) سیستان در خصوص این تصمیم اظهار کرد: به محض شنیدن خبر فداکاری معلم استان سیستان و بلوچستان اعضای جمعیت دانشجویی- امدادی امام علی(ع) به این فکر افتادند کاری به پاس حرکت ارزشمند معلم فداکار- حمیدرضا گنگوزهی- انجام دهند.

وی افزود: بههمین علت لازم بود از نزدیک با خانواده معلم فداکار شهرستان خاش و شرایط زندگی آنها آشنا شویم. از آنجا که جمعیت امام علی(ع) از دو سال قبل بهطور خاص در منطقه سیستان و بلوچستان مشغول به فعالیت و برگزاری آیینهای مختلف است، زمینه آشنایی با این خانواده بسرعت فراهم شد و بههمراه حبیب فاتح یکی دیگر از اعضای جمعیت امام علی(ع) به شهرستان خاش رفتیم.

حسینی با اشاره به اینکه برادر این معلم فداکار نیز یکی از معلمان منطقه میرجاوه در استان است، گفت: با همفکری اعضای جمعیت به این نتیجه رسیدیم در شهرستان خاش، خانهای خریداری کنیم و سند آن را به نام دو دختر و همسر این معلم خیرخواه بزنیم.

این موضوع را از قبل با عبدالصمد گنگوزهی برادر این معلم نوعدوست مطرح کرده بودیم و وی چند خانه را برای بازدید در نظر گرفته بود. به اتفاق از خانهها بازدید کردیم، اما مورد قبول واقع نشد زیرا باور داشتیم آن خانهها در آن مناطق مناسب دختران و همسر معلمی نیست که جان خود را فدای تعدادی از دانشآموزان این مرز و بوم کرده است.

با بررسیهای متعدد، خانهای دوطبقه پیدا کرده و تصمیم گرفتیم به تهران بازگردیم تا با فراهم کردن زمینه مناسب، نسبت به خرید آن خانه اقدام کنیم. در ادامه به محل زندگی این معلم فداکار و اعضای خانوادهاش در شهرستان خاش رفتیم. باورش سخت بود معلمی بااین طبع بلند و همتی والا، ساکن خانهای در یکی از مناطق حاشیهای شهرستان خاش بوده است و به این ترتیب از اینکه توانسته بودیم منزل بهتری را برای همسر و دختران این عزیز در نظر بگیریم احساس رضایت بیشتری کردیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار