طی اهدا لوحی صورت گرفت/

تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از رئیس رسانه ملی

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اهدا لوح سپاسی به رئیس رسانه ملی از سوی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تلاش‌های سازمان صدا و سیما برای انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان‌نور قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۸۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ - 20April 2016

تقدیر سرلشکر فیروزآبادی از رئیس رسانه ملی

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اهدا لوح سپاسی به محمد سر افراز رئیس رسانه ملی از سوی سرلشکر بسیجی سید حسن آقایی فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح از تلاشهای سازمان صدا و سیما برای انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیاننور قدردانی کرد.

متن پیام این لوح تقدیر به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمد سرافراز
رئیس محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

راهیان نور به عنوان بستر حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس اکنون یکی از مهمترین، بزرگترین و اثر گذارترین حرکت فرهنگی در جمهوری اسلامی محسوب می شود تا در فضای معنوی و معرفتی با حفظ و ترویج هویت و روحیه مقاومت، جهاد، ایثار و شهادت به الگوسازی، ایجاد نمادهای رفتاری و هنجارسازی فرهنگی پرداخته و در مبارزه  با نفوذ فرهنگی استکبار جهانی نقشی بی بدیل ایفا نماید.

سازمان صدا و سیما به عنوان نقطه ثقل همگرایی بین مردم و فرهنگ دفاع مقدس در خط مقدم عرصه فرهنگی و جامعه پذیری ارزش های والای این سنت حسنه قرار دارد.

بنابر گزارش ستاد راهیان نور کشور و مشاهدات عینی، الحمدالله رب العالمین تلاش های آن سازمان در انعکاس و ترویج سفرهای معنوی راهیان نور در سال گذشته به ویژه ایام اوج در نوروز1395 چشمگیر و قابل توجه بوده است.
اینجانب از سعی وافر و همت بلند جنابعالی، مدیران و کارکنان به ویژه قرارگاه راهیان نور آن سازمان در تحقق و ترویج سنت حسنه راهیان نور قدردانی و سپاسگزاری می نمایم.

امیدوارم در پیروی از راه نورانی حضرت امام خمینی(ره) و فرامین مقام معظم رهبری و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی) موفق و موید باشید.
ارادتمند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح
سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن آقایی فیروزآبادی

نظر شما
پربیننده ها