در آستانه 13 رجب

همایش پدران آسمانی امروز در قم برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: در آستانه میلاد امیرالمومنین(ع) همایش پدران آسمانی با حضور هزار و ۱۵۳ پدر شهید، عصر امروز چهارشنبه در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵ - 20April 2016

همایش پدران آسمانی امروز در قم برگزار می‌شود

به گزارش دفاع پرس از قم، سید جواد هاشمی با بیان اینکه شهدا پرچمداران اخلاق و نمونه گذشت، سلحشوری و دوری از هوای نفسانی بودهاند، گفت: پدران شهدا نمونه رزق متعالی، حیات و صداقت و زندگی جاوید هستند که به برکت حضور آنها امنیت برای ملت ایران فراهم شده است.

وی ادامه داد: مبارزه با طاغوت با اراده شهدایی که در دامان پدران و مادرانشان پرورش یافتهاند انجام گرفته است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم با بیان اینکه شهدا در دامن بزرگ مردان پرورش یافتهاند، افزود: رشد و تعالی شهدا در دامن پدرانشان مثال زدنی است و حضور پدران آسمانی در این جامعه غیر قابل توصیف است.

وی با بیان اینکه منزلت شهدا قابل ترسیم نیست، گفت: در آستانه روز پدر، همایش پدران آسمانی ساعت ۱۸ روز چهارشنبه در مجتمع امام خمینی(ره) در جوار گلزار شهدا برگزار میشود.

هاشمی با اشاره به حضور بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ نفر از والدین شهدا در قم، افزود: این همایش با حضور هزار و ۱۵۳ پدر شهید و سه هزار و ۲۵۳ فرزند شهید برگزار میشود.

وی اضافه کرد: پدرانی تک فرزند ذکور و یا دو، سه و بلکه فرزندان بیشتری را در راه اسلام هدیه کرده و خود نیز برای دفاع از اسلام اعلام آمادگی میکند، تندیس ایثار و شهادت هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم بیان کرد: دشمنان به دنبال این هستند که حاشیه امنی را برای دشمنان و صهیونیستها بوجود آورند و مسلمانان را نیز به جان هم بیندازند.

وی گفت: ۷۵۰ شهید در گلزار شهدای شیخان مدفون هستند که استانداری قم در نظر دارد فضاسازی لازم را در این مکان انجام دهد زیرا نیازمند ساماندهی است.

هاشمی عنوان کرد: بیش از ۱۱۵ شهید مدافع حرم در استان قم هستند که هفت نفر از آنها را شهدای ایرانی تشکیل میدهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار