برگزاری مسابقه عکس «من و پدرم» از شبکه ۱ سیما

ویژه برنامه «سرزمین ما» در سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی(ع) با حال و هوای متفاوت به روی آنتن خواهد رفت.
کد خبر: ۷۸۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴ - 20April 2016

برگزاری مسابقه عکس «من و پدرم» از شبکه ۱ سیما

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، ویژه برنامه «سرزمین ما» در سالروز ولادت حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) با حال و هوای متفاوت به روی آنتن خواهد رفت. از حضور خوانندگان جوان و گفتگو با طلبه جوان حامی محیط زیست گرفته تا مسایل زیست محیطی پس از شهرآورد82 استقلال و پرسپولیس از بخشهای برنامه پنج شنبه دوم اردیبهشت «سرزمین ما» است

در این برنامه ابوالفضل آقاخانی خواننده جوان و روح الله صفوی خواننده بوشهری با حضور در استودیو و اجرای زنده ترانههایی در مدح علی ابن ابی طالب (ع) و بزرگداشت مقام پدر، فضای برنامه را شاد خواهند کرد.

حسین شاکری مزینانی طلبه جوان و فعال محیط زیست دیگر مهمان برنامه است که درباره فعالیتهای خود در زمینه محیط زیست صحبت میکند. این طلبه جوان مزینانی از سال1388 در کارگروه نظارت کمیته محیط زیست شورای اسلامی عضویت دارد و چند طرح از جمله چگونگی فعالیت طلاب در زمینه محیط زیست از سوی وی مطرح شده است. او تاکنون جوایز مختلفی در حوزههای زیست محیطی دریافت کرده است.

«کمپین ورزشگاه بدون زباله»

هشتاد و دومین دربی پایتخت بین دو تیم استقلال و پرسپولیس روز 27 فروردین در حالی برگزار شد که برای نخستین بار گروهی از طرفداران محیط زیست با شعار «ورزشگاه بدون زباله زیباست، زباله نریزیم نه در ورزشگاه نه در شهر» پس از بازی به جمع آوری زبالههای بعد از بازی اقدام کردند. این حرکت به همت گروه دانشجویی محیط زیستی «زامیاران» و با حمایت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تهران انجام شد.» پرهام جعفری» از انجمن زامیاران درگفتگوی تلفنی از فعالیت این انجمن و سایر فعالان محیط زیست در روز برگزاری اولین دربی پاک با برنامه «سرزمین ما» سخن میگوید.

مسابقه عکس «من و پدرم»

«سرزمین ما» به مناسبت ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مسابقه عکس من و پدرو برگزار میکند. نحوه شرکت بسیار ساده است و علاقه مندان از هم اکنون میتوانند با ارسال عکسی از خود و پدر به همراه جملهای زیبا، تا ساعت 9 صبح دوم اردیبهشت آن را از طریق شبکههای ارسال کنند.

ضمن نمایش عکسها در ویژه برنامه سرزمین ما، به برندگان پنج عکس پرمفهوم این مسابقه، به قید قرعه پنج دستگاه تبلیت اهدا خواهد شد.

برنامه سرزمین ما به تهیه کنندگی الهام پیرهادی و اجرای عباس طاهریان پنج شنبهها ساعت 7: 45 از شبکه یک سیما پخش میشود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار