نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان:

ایران دژ دفاعی ملت‌های اسلامی است

نایب رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت : ایران ضامن مسلمانان و اعراب جهت رهایی از بحران‌ها بوده و ثابت کرده که دژ دفاعی ملت‌های اسلامی است، به همین دلیل باید از آن در برابر توطئه دشمنان امت اسلامی پاسداری کنیم.
کد خبر: ۷۸۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸ - 20April 2016

ایران دژ دفاعی ملت‌های اسلامی است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از خبرگزاری ملی لبنان، شیخ "عبدالامیر قبلان" این مطلب را در جریان ملاقات هیات ایرانی به ریاست "صادق خرازی" و همراهی "محمد فتحعلی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت بیان کرد.

قبلان در این دیدار که در آن درباره اوضاع لبنان و منطقه گفتوگو شد، افزود: توطئههای استعمار ایجاب میکند که مسلمانان نسبت به فتنهها هوشیار بوده و برای حفظ وحدت امت اسلام و ثبات ملتهای آن ید واحده باشند.

وی با تاکید بر نقش مثبت جمهوری اسلامی در جهان اسلام گفت: حفاظت از ایران، حفاظت از اسلام، ارزشها و تعالیم آن و یاری مسائل بر حقی است که ایران پرچمدار آن می باشد که در راس آن یاری ملت فلسطین در جهاد و مبارزهاش علیه اشغالگران صهیونیستی قرار دارد.

بر اساس گزارش العالم، خرازی نیز طی سخنانی در این دیدار گفت: امت عربی در مرحله فعلی در معرض توطئه های مشترک آمریکایی - صهیونیستی علیه حال و آینده منطقه، محنت ها و فشارهای زیاد آنان قرار دارد.

وی افزود: انحراف فکری گروه های تروریستی افراطی تکفیری و توطئه های آمریکایی - صهیونیستی علیه جهان عربی و اسلامی، چالش اصلی مسلمانان در این مرحله است.

معاون وزیر خارجه پیشین تاکید کرد: همه ما باید در برابر این توطئه بایستیم، این اولین بار نیست که از توطئههای مشترک آمریکایی - صهیونیستی رنج می بریم، اما اطمینان داریم که با حکمت و اتحاد قادریم تمام این توطئه ها و فتنه ها را خنثی کنیم.

نظر شما
پربیننده ها