جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

سپاه، بازوی قدرتمند ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: دشمن می‌داند ثبات و ماندگاری این انقلاب به واسطه ولی فقیه و سپاه، بازوی قدرتمند ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی است و لذا دشمن هر دو را مورد هجمه قرار می‌‎دهد.
کد خبر: ۷۸۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ - 20April 2016

سپاه، بازوی قدرتمند ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار محمد مطهری در جمع اصحاب رسانه به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی گفت: بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری محتوای سپاه، نظارت بر انقلاب است و باید از هر اقدامی که ظرفیت الگو شدن ندارد، پرهیز کند.


وی افزود: دشمن می داند ثبات و ماندگاری این انقلاب بواسطه ولی فقیه است و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازوی قدرتمند ولی فقیه در نظام جمهوری اسلامی می باشد و لذا دشمن هر دو را مورد هجمه قرار می دهد.


وی سپاه پاسداران را بازوی قدرتمند ولایت فقیه و پاسدار انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: این نهاد در عمر پر برکت 37 ساله اش همواره خود را سپر انقلاب در مقابل تهدیدات فراوان دشمن قرار داده و با تمام وجود از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده است.


سردار مطهری افزود: نقش محکم و پررنگ سپاه را در تمام صحنه های مهم این 37 سال از جمله رشادت پاسداران در کردستان و نقش تعیین کننده سپاه در دوران دفاع مقدس و جانفشانی نیروهای سپاه را در کنار دیگر نیروهای مسلح شاهد بودیم.


وی بیان کرد: نقش سپاه برای تامین امنیت پرواز هواپیماها در این سال ها بسیار مهم بوده و از دی ماه 63 تاکنون شاهد هواپیماربایی از کشور ما نبوده ایم و در مقابله با هواپیماربایی ها، شهدایی را نیز تقدیم کرده ایم.


جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان افزود: پس از تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی (ره)، منطقه ششم سپاه در استان کرمان شکل و مسئولیت سه استان کرمان، سیستان و بلوچستان و هرمزگان را برعهده گرفت.


وی گفت: بر اساس ماموریت ها و الزامات سپاه پاسداران در سال 1386 و تغییر تهدید سخت به تهدید نرم ساختار سپاه های استانی با ادغام ستاد منطقه مقاومت و سپاه لشکر شکل گرفت و نیروهای سپاه ماموریت های خود را براساس تهدید سخت و نرم انجام می دهند.


سردار مطهری بیان کرد: همچنین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان کرمان به وسیله قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) در عملیات سازندگی عمران شهری، انتقال آب از سد نساء و بحث های اقتصاد مقاومتی فعالیت دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار