پیام تسلیت سردار کارگر به مناسبت در گذشت مادر شهید بروجردی

بدون تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم کشور هستند

سردار بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس طی پیامی در گذشت مادر سردار سرلشکر شهید محمد بروجردی را به ملت شریف ایران و خانواده این شهید بزرگوار تسلیت گفت.
کد خبر: ۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۱ - 14December 2013

بدون تردید پدران و مادران شهدا سرمایه‌های عظیم کشور هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار بسیجی دکتر بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس طی پیامی در گذشت مادر شهید محمد بروجردی را به خانواده این شهید بزرگوار و ملت شریف ایران تسلیت گفت. متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده معزز و محترم شهید بروجردی
سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد (صلی الله علیه و اله و سلم )

در گذشت مادر سردار رشید اسلام مسیح مصفای کردستان سرلشکر پاسدار شهید محمد بروجردی موجب تألم و تأثر همه همرزمان آن شهید در نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و مردم شهید پرور ایران اسلامی گردید.

بدون تردید، پدران و مادران شهدا سرمایههای عظیم کشورمان میباشند که در لحظه لحظههای زندگی با برکتشان همواره مبلغ و مروج مکتب ناب شهیدان بودهاند.

سلام ودرود خداوند سبحان و حضرات معصومین (علیهما السلام) بر روح مطهر بانوی محترمه مرحومه مغفوره شادروان خانم خدیجه محمدی مادر سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد بروجردی که از دامان شیرزنی چون او فرزند برومندی در مکتب اهل بیت (علیهما السلام) تربیت و شکوفا شد و در اسلام و انقلاب و میهن ایثار و جانفشانیها نمود.

شهید بروجردی یکی از بنیانگذاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، موسس سازمان پیشمرگان کرد مسلمان، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (علیه السلام) و تیپ ویژه شهدا در حماسه ماندگار هشت سال دفاع مقدس بود که همه مردم ایران او را به نام دردانه ادب، شجاعت، انقلابی مبارز و پیرو راستین ولایت فقیه میشناسند.

اینجانب در گذشت مادر مهربان، فداکار و محب ولایت مادر سردار دین و میهن را به خانوادههای محترم بروجردی تسلیت و تعزیت عرض مینمایم. خداوند پاداش خوبیها، صبر و استقامت و بردباری او را با فضل و کرم خویش به او اعطا نماید. شادی روح و علو درجات آن مرحومه مغفوره را از خداوند متعال مسئلت مینمایم.


                   رئیس بنیاد حفظ آثارونشر ارزشهای دفاع مقدس
                سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار