سردار اسدالهی در یادواره شهید آژند:

تشییع پیکرهای شهدای غواص زمینه‌ساز حضور گسترده‌تر مدافعان حرم در سوریه و عراق شد

فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) گفت: تشییع پیکرهای شهدای غواص در سال گذشته زمینه و مقدمه­‌ای برای حضور گسترده­‌تر دلاورمردان عرصه شهادت در سوریه و عراق شد.
کد خبر: ۷۹۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹ - 03May 2016

تشییع پیکرهای شهدای غواص زمینه‌ساز حضور گسترده‌تر مدافعان حرم در سوریه و عراق شد

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم مفقودالاثر "محمد آژند" روز گذشته در مجموعه اجتماعی فرهنگی امام علی(ع) تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار "حسین اسدالهی" فرمانده لشکر عملیاتی 27 محمد رسول الله(ص) ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم با اشاره به لزوم مطرح کردن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به خصوص برای نسل جوان خاطرنشان کرد: نعمت امنیت یکی از بزرگترین نعمتهای الهی است و امنیتی را که امروز کشور ایران دارد را مدیون شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی و شهدای مدافع حرم هستیم. از این­ رو باید نسل جوان هر چه بیشتر با دلاورمردی این بزرگواران آشنا شوند.

وی تشییع پیکرهای شهدای غواص در سال گذشته را زمینه و مقدمه­ای برای حضور گسترده­تر دلاورمردان عرصه شهادت در سوریه و عراق دانست و تاکید کرد: تشییع شهدای غواص فضای کشور را تغییر داد و همین مساله زمینه­ ساز برجسته­سازی بیشتر حضور مدافعین برای دفاع از حریم آل الله شد.

اسدالهی با اشاره به بخشی از پیام امام خمینی(ره) گفت: دشمنان و جهانخواران تا کی و کجا ما را تحمل میکنند و تا چه مرزی ما را قبول دارند. به یقین آنان مرزی جز عدول از همه هویت­ها و ارزش­های معنوی و الهی ما ندارند. امروز جنگ مرفهین بی­درد شروع شده است. در واقع امام(ره) سه دهه پیش هشدار جنگ کنونی را داده بود.

حسین آژند پدر شهید آژند نیز در ادامه این همایش با اشاره به خصوصیات و سجایای اخلاقی شهید گفت: حفظ آرمان­ها و ارزش­های اسلام ناب محمدی از جمله مهمترین اهداف شهدای مدافع حرم تا به امروز بوده است و محمد همیشه ارادت خاصی به ائمه اطهار(ع) داشت و همواره از خداوند طلب شهادت می­کرد. دعای همیشگی او این بود که خدایا ما را به شهادت برسان.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار