انتصاب فرمانده جدید دژبان کل ارتش

سرهنگ سیدمحمدرضا حسینی به‌عنوان فرمانده دژبان کل ارتش منصوب شد.
کد خبر: ۷۹۱۵۹
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹ - 23April 2016

انتصاب فرمانده جدید دژبان کل ارتش

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل دژبان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور معاون اجرایی ارتش امیر سرتیپ محمودی در صبحگاه عمومی دژبان ارتش برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ محمودی، معاون اجرایی ارتش در جمع فرماندهان، مسئولان و کارکنان دژبان آجا ضمن عرض تسلیت سالروز وفات حضرت زینب کبری(س) گفت: دژبان یکی از اجزای بنیادی و کلیدی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که مأموریت های مختلفی بر عهده دارد.

امیر سرتیپ محمودی در ادامه افزود: دژبان ارتش در طول سال های دفاع مقدس، به ویژه در نگهداری هزاران اسیر جنگی از دشمن بعثی، کارنامه ارزشمندی از خود به یادگار گذاشته و پس از پایان جنگ نیز در امر برقراری نظم و انضباط در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت های چشمگیری داشته و توانسته اقتدار ارتش را به نمایش بگذارد.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات  فرمانده اسبق دژبان ارتش گفت: امیر سرتیپ دوم دولت رمضان زاده در دوران جنگ تحمیلی و در مسئولیت های مختلفی که برعهده داشته؛ خصوصاً 11سال فرماندهی دژبان آجا کارنامه زرینی از خود به جای گذاشته است.

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان این مراسم، سرهنگ سید محمد رضا حسینی را به عنوان فرمانده دژبان کل ارتش معرفی کرد و افزود: سرهنگ حسینی فرماندهای مقتدر و متعهد است؛ که انشاءالله در این سمت جدید همانند گذشته توانمندیهای خود را به نمایش بگذارد.

نظر شما
پربیننده ها