تصاویر مدافع حرم تبریزی که در روز وفات حضرت زینب(س) به شهادت رسید

شهید "صادق عدالت اکبری" شانزدهمین شهید خطه آذربایجان است که در روز وفات حضرت زینب(س) به شهادت رسید.
کد خبر: ۷۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸ - 25April 2016

تصاویر مدافع حرم تبریزی که در روز وفات حضرت زینب(س) به شهادت رسید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، رزمنده مدافع حرم، مربی تخریب و عضو یگان عمار شهید "صادق عدالت اکبری" در مبارزه علیه نیروهای تکفیری وهابی همزمان با روز وفات عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری(س) در سوریه به شهادت رسید.

وی متولد سال 1367 و اهل استان آذربایجان شرقی بود که داوطلبانه برای دفاع از حرم های آل الله به سوریه رفت که پس از چند ماه حضور در این کشور سرانجام در جنوب غربی حلب به آرزوی خود یعنی شهادت دست یافت.

پیکر مطهر شهید اکبری روز گذشته از فرودگاه شهید مدنی تبریز وارد این شهر شد و مورد استقبال خانواده شهید و مردم و مسئولین قرار گرفت. مراسم وداع با پیکر شهید شب گذشته در وادی رحمت تبریز برگزار شد و قرار است ساعت 10 صبح امروز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه پیکر پاک این شهید از میدان شهدا به سمت گلزار شهدای وادی الرحمت تشییع و به خاک سپرده شود.

شانزدهمین شهید مدافع حرم خطه آذربایجان متاهل و 28 ساله بود، پیش از این شهیدان محمدرضا فخیمی، عبدالصمد امام پناه، حامد جوانی، محمودرضا بیضایی و وحید نومی گلزار همگی از تبریز، علی کنعانی، امیر لطفی و امین کریمی از مراغه، محرم علیپور، عباس عبدالهی و روح الله طالبی اقدم از مرند، محسن فرامرزی کرگان و مهدی علیدوست آلانق از بستان آباد، اسماعیل کریمی اصل از هشترود و حجت اصغر شربیانی از سراب شهدای مدافع حرم آذربایجان شرقی  مدافعانی بودند که در راه دفاع از حریم ولایت به شهادت رسیدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار