برادر شهید بیضایی در حاشیه استقبال از پیکر شهید "اکبری":

پدر صادق شیر بود؛ بچه شیر هم شیر است

پدر صادق، حاج رضا، شیر است؛ صادق هم شیر بود. بچه شیر هم شیر است. به استقبال این شیر بچه با ناله و زاری نروید، با عزت و صلابت از پیکر صادق استقبال می‌کنیم و بعد شعارهای کوبنده مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر داد.
کد خبر: ۷۹۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ - 25April 2016

پدر صادق شیر بود؛ بچه شیر هم شیر است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، احمدرضا بیضایی برادر شهید مدافع حرم "محمودرضا بیضایی" پیش از تشییع پیکر مطهر شهید "صادق عدالت اکبری" که صبح امروز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه در تبریز برگزار شد اظهار کرد: محسن در فرودگاه حرف قشنگی زد. گفت پدر صادق، حاج رضا، شیر است؛ صادق هم شیر بود. بچه شیر هم شیر است.

به استقبال این شیر بچه با ناله و زاری نروید، با عزت و صلابت از پیکر صادق استقبال میکنیم و بعد شعارهای کوبنده مرگ بر آل سعود و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر میدهیم. آخ! که جا دارد آدم از حسادت به حال صادق، جانش دربیاید و بمیرد. چه کیفی دارد آدم بمیرد و تابوتش را در پرچم مقدس جمهوری اسلامی بپیچند و بجای زار زدن بالای تابوتش، یکی میکروفون بدست بگیرد و با هر چه توان که دارد بلند مرگ بر آمریکا بگوید و مردم تکرار کنند. چنین مرگ رشک برانگیزی مال آدمهایی است که لایقش هستند. نوش جانت صادق جان!

شهید صادق اکبری و پیکر مطهر شهید وحید نومی - مصلی تبریز 94

شهادت مال آدمهای زرنگ است. در تشییع پیکر محمودرضا، وقتی پیکر رسید به میدان ساعت تبریز و همه ایستادند به نماز، صادق بیتوجه به صفوف نماز، آمد و زانوهایش را زد زمین و سرش را گذاشت روی گوشه تابوت و نمىدانم بعد از آن با محمودرضا چه گفت. آن موقع نمیشناختمش. امروز علی سلیمانیان برای اینکه حالیم کند که چه کسی شهید شده عکس آن صحنه را برایم فرستاد و نوشت: "اینی که کاپشن قهوهای پوشیده." بنظرم ما حالا حالاها باید برویم روی معرفتمان کار کنیم تا شهدا دست ما را بگیرند.

تشییع شهید محمودرضا بیضایی

فرازی از وصیت نامه شهید "صادق عدالت اکبری"

سلام مرا به رهبرم امام خامنهای برسانید و به ایشان بگویید: "شرمندهام چون یک جان بیشتر نداشتم تا در راه دفاع از حریم اسلام و انقلاب تقدیم نمایم. فاش میگویم و از گفته خود دلشادم/ بندهی عشقم و از هر دو جهان آزادم/ ملایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق/ که در این دام گه حادثه چون افتادم"

نظر شما
پربیننده ها