با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قم

جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در قم برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و پیروزی و حماسه سوم خرداد پیش از ظهر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری قم برگزار شد.
کد خبر: ۷۹۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ - 26April 2016

جلسه ستاد بزرگداشت حماسه سوم خرداد در قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، در جلسه ستاد بزرگداشت سی و چهارمین سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته مقاومت و پیروزی، ابتدا احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم و دبیر ستاد گرامیداشت هفته مقاومت و پایداری در استان طی سخنانی با اشاره به اهمیت حماسه سوم خرداد، بر اهمیت برنامه های ستاد به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم هفته مقاومت و پایداری و حماسه مقاومت مردم شهرهای خرمشهر و دزفول تاکید کرد.

در ادامه برخی مسئولان دستگاه های اجرایی پیشنهاداتی در خصوص اجرای بهتر برنامه ها با توجه به تقارن ایام این هفته با جشن های نیمه شعبان ارائه دادند.

احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استانداری قم نیز در این جلسه، با اشاره به اینکه جنس فتح خرمشهر، از جنس پیروزی انقلاب و دفاع مقدس است، گفت: همانگونه که آحاد مردم در به ثمر رسیدن انقلاب و پیروزی های دفاع مقدس با جان و دل نقش آفرینی کردند، در پاسداشت چنین حماسه بزرگی نیز همه مردم باید پای کار بیایند و سالروز آزادسازی خرمشهر در سطح ملی گرامی داشته شود.

یادآور می شود: برنامه های هفته مقاومت و پیروزی در استان قم همزمان با سراسر کشور، از روز پنجشنبه سی ام اردیبهشت با غبارروبی مزار شهدا آغاز شده و تا روز سه شنبه چهارم خرداد ادامه می یابد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار