مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تامین اجتماعی بوشهر

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر، از ایجاد شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این سازمان خبر داد و افزود: در این زمینه جلسات هماهنگی با رابطین امور ایثارگران خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۹۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱ - 26April 2016

راه‌اندازی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در تامین اجتماعی بوشهر

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، یونس خسروانی در دیدار با مشاوران وزرا در امور ایثارگران که در دفتر مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر امروز کشور ما در امنیت و آرامش به سر می برد حاصل ایثارگران و شهدای بزرگ انقلاب است.

وی ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد شهدا، دلاورمردیها و رشادت ایشان بر همه ما واجب است و در همین راستا، اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، در زمینه متناسب سازی فضای اداری و ایجاد گنجینه ایثار، جهاد و شهادت در سازمان اقدام خواهد کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر ابراز داشت: برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ویژه ایثارگران نیز جزو برنامه های سال جاری سازمان خواهد بود.

خسروانی از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با حضور مسئولین بنیاد شهید و مشاور استاندار در امور ایثار گران در سال جاری خبر داد و بیان داشت: با برگزاری چنین نشست هایی قطعا شاهد هماهنگی و همکاری بهتری در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این سازمان هستیم.

وی گفت: اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر در زمینه اجرای طرح سپاس، به منظور دیدار با خانواده شهدای خارج از سازمان مشارکت خواهد کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت: این سازمان در راستای شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی آمادگی همکاری با بنیاد شهید و امور ایثارگران را دارد و ۵۰ درصد هزینه بیمه تکمیلی ایثارگران را پرداخت میکند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار