سردار فضلی:

یادواره ها موجب زنده نگه داشته شدن یاد شهداست/ هفتم تیرماه ماهیت پلید جریان نفاق را افشا کرد

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: سردار شهید دکتر چمران فرهیخته عرصه علمی و مجاهد در راه خدا بود.
کد خبر: ۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۸ - 01July 2013

یادواره ها موجب زنده نگه داشته شدن یاد شهداست/ هفتم تیرماه ماهیت پلید جریان نفاق را افشا کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی که در مراسم بزرگداشت شهید دکتر چمران در سالن «سلمان ساوجی» ساوه سخن میگفت، افزود: آوازه مجاهدت شهید دکتر چمران نه تنها در ایران اسلامی، بلکه در آن سوی مرزها نیز به گوش سایر ملتها رسیده و همگان از این شهید به عنوان دانشمند مجاهد یاد میکنند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور ادامه داد: شهید چمران با سازماندهی ستاد جنگهای نامنظم چه در داخل کشور و چه در سایر کشورها به ویژه در لبنان افرادی معتقد، با ایمان و دارای باورهای عمیق قلبی تربیت کرده بود که هر یک عنصری اثرگذار بوده و گرد این سردار رشید اسلام گرد آمده بودند. شهید چمران به گونهای زیست که تمامی مجاهدان جهان وی را به عنوان الگوی علمی و مبارزاتی خود برگزیدند و توانایی علمی این دانشمند بسیجی را سرلوحه فعالیت های خود قرار میدهند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری یادوارههای شهدا در سطح کشور گفت: برگزاری یادواره شهدا به عنوان یک رویداد بزرگ معنوی در کشور موجب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای تاریخ انقلاب اسلامی است. برپایی یادوارههای شهدا هشداری به تمام نسلها و دستاندرکاران امور فرهنگی است که یاد و خاطره شهدا را برای همیشه در طول تاریخ جاری و ساری نگاه دارند.
 
سردار فضلی بیان کرد: امروزه ایران اسلامی در سایه جانفشانیهای شهدای گرانقدر در آرامش و امنیت کامل به سر میبرد و اقتدار و عظمت نظام اسلامی مدیون جانفشانیهای شهیدانی است که بدون هیچ چشمداشتی جان خود را فدای انقلاب و نظام کردند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین کشور با بیان رشادتهای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با یادآوری جمله تاریخی امام خمینی (ره) در خصوص آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: حضرت امام در آن دوران، بیداری جهان اسلامی را نوید دادند و بنیانگذار بیداری اسلامی در خرمشهر بودند.
 
وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیرماه و شهید دکتر بهشتی گفت: فاجعه هفتم تیرماه ماهیت پلید و شوم نظام استکباری و جریان نفاق داخلی را افشا کرد و شهدایی تقدیم انقلاب شدند که منشاء خدمات ارزنده ای برای نظام بودند. سالروز شهادت شهید دکتر بهشتی و 72 تن از یاران با وفایش در کربلای ایران، فرصت مناسبی برای بازخوانی مجدد اندیشه های آن شهید و یاران امام خمینی(ره) است.
 
سردار فضلی در ادامه به ذکر خاطراتی از دوران دفاعمقدس و نیز عملیات غرور آفرین بیتالمقدس پرداخت.
شرکتکنندگان در مراسم بزرگداشت شهید دکتر چمران در ساوه با حضور در گلزار شهدای امامزاده سیدعلی اصغر(ع) این شهر ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای والامقام با آرمانهای آنان تجدیدبیعت کردند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار