حسن‌بیگی به دفاع مقدس خبر داد

تأسیس موسسه دانش بنیان علوم راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی از تاسیس موسسه دانش بنیان علوم راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی خبر داد و گفت: این موسسه وظیفه پیاده سازی راهبردهای دانشگاه عالی دفاع ملی را برعهده دارد و به اجرای راهبردها در کشور خواهد پرداخت.
کد خبر: ۷۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۷:۵۷ - 16December 2013

تأسیس موسسه دانش بنیان علوم راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی

"حسنبیگی" رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس در خصوص ماموریتهای این دانشگاه اظهار داشت: ماموریت دانشگاه عالی آموزش و تربیت فرماندهان و مدیران عالیرتبه کشور در حوزههای راهبردی است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، از دانشکدههای دفاع ملی، مدیریت راهبردی و امنیت ملی به عنوان سه دانشکده این دانشگاه نام برد و افزود: هر دانشکده چندین رشته و گرایش دارد که همگی در حوزههای راهبردی هستند.

 وی در ادامه با اشاره به رونمایی ۸۰ اثر برتر دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: از مهمترین این آثار یک طرح کلان ملی است که در رابطه با پیامدهای توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور بوده و در این طرح تاثیرات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توسعه فناوریهای اطلاعات و ارتباطات بررسی میشود. این طرح مشتمل بر ۱۲۰ زیرپروژه است که انشاءالله پس از تصویب و اجرا در کشور میتواند بسیاری از مشکلات را از میان بردارد.

حسنبیگی در همین زمینه اظهار داشت: تمام نویسندگان ۸۰ کتاب برتر رونمایی شده از اساتید مجرب و مطرح دانشگاه در کشور هستند و میتوان از میان آنان به سرلشکر بسیجی دکتر "سید حسن فیروزآبادی" اشاره کرد که مجلدات مهم و خوبی را در حوزههای راهبردی ارائه و توسط دانشگاه عالی دفاع ملی منتشر کردهاند.

وی با اشاره به اینکه همه پژوهشهای دانشگاه عالی دفاع ملی کاربردی است از تاسیس موسسه دانش بنیان علوم راهبردی دانشگاه عالی دفاع ملی خبرداد و گفت: این موسسه وظیفه پیادهسازی راهبردهای دانشگاه عالی دفاع ملی را برعهده دارد و به اجرای راهبردها در کشور خواهد پرداخت.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در پایان به دسترسی عموم مردم و علاقه مندان به کتب رونمایی شده در نمایشگاه اشاره کرد و گفت: به زودی تیراژ قابل توجهی از این کتب در اختیار عموم قرار خواهد گرفت.

نظر شما
پربیننده ها