با حضور پر شور مردم؛

پیکر پاک شهید گودرزی در استان فارس تشییع شد + تصاویر

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پیکر پاک و مطهر ستوان یکم شهید "حسن گودرزی" که در درگیری با اشرار مسلح در استان فارس به درجه رفیع شهادت نائل آمد در لارستان استان فارس تشییع شد.
کد خبر: ۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۱ - 15December 2013

پیکر پاک شهید گودرزی در استان فارس تشییع شد + تصاویر

سرهنگ پاسدار "محمدرضا شکریپور"، جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار داشت: در تاریخ 22 آذر ماه سال جاری بر اثر درگیری ماموران انتظامی شهرستان لارستان با اشرار مسلح، یکی از کارکنان جان برکف انتظامی استان فارس، به نام ستوان یکم "حسن گودرزی" به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی با بیان اینکه شهدا راهشان تا ابد ادامه دارد، افزود: پیکر پاک و مطهر این شهید راه امنیت شهروندان و مبارزه با مخلان نظم و امنیت، ابتدا روز شنبه از شهرستان لار با حضور پر شور مردم تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهش شهر "خشت" کازرون منتقل شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس اذعان داشت: سالهاست که شاهد شهادت ماموران خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی در کشور هستیم و شهادت آنها نهتنها روحیه دیگر کارکنان ناجا را تضعیف نمیکند، بلکه بر عزم و اراده کارکنان ناجا برای مقابله با شرارتها و توطئهها میافزاید.

شکریپور ادامه داد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، افراد زیادی در راه دفاع از خاک و ارزشهای نظام، جان خود را فدا کردند و امروز نیز سربازان انقلاب در راه دفاع از مرزها و امنیت در کشور جانفشانی میکنند.

وی در پایان تصریح کرد: قرار است پیکر پاک این شهید والا مقام، ساعت 14 روز دوشنبه 25 آذر ماه از میدان "امام حسین" (ع) شهرستان کازرون به طرف "امامزاده علی" شهر "خشت" تشییع و در آن مکان، به خاک سپرده شود.

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار