مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

خون پاک شهیدان سبب توسعه جبهه انقلاب اسلامی شده است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در یادواره ملی شهید محمد افضلی ننیز و 14 هزار شهید بسیج کارگری کشور گفت: خون پاک شهیدان سبب شد جبهه انقلاب اسلامی وسعت پیدا کند و این جبهه در اقصی نقاط دنیا به خوبی قابل مطالعه و مشاهده است.
کد خبر: ۷۹۹۹۲
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱ - 30April 2016

خون پاک شهیدان سبب توسعه جبهه انقلاب اسلامی شده است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار یدالله جوانی در یادواره ملی شهید محمد افضلی ننیز و 14 هزار شهید بسیج کارگری کشور در کرمان افزود: در عرصه جنگ تحمیلی صدام تصور می کرد با استراتژی جنگ برق آسا جمهوری اسلامی را در هم می کوبد و ایران را تجزیه می کند و پاداش خود را از اربابانش می گیرد و رهبر منطقه و جهان عرب می شود.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عزیزانی همچون شهید افضلی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران جدا و استقلال کشور و عزت مردم ایران مخدوش شود و نتیجه جنگ توانمند شدن ملت ایران شد و بیش از 200 هزار شهید، 300 هزار جانباز و هزاران آزاده نتیجه یک مقاومت جانانه در دفاع مقدس بود.

وی بیان کرد: دشمن پس از جنگ عرصه دیگری را گشود و آن جنگ علمی و محدودسازی برای منزوی ساختن و جلوگیری از پیشرفت و شکل دادن به بحران ها بود اما کسانی لباس جهاد علمی به تن کردند و حسب دستور رهبری انقلاب به سمت جهاد نرم افزاری رفتند و به پیشرفت های علمی رسیدند و در این عرصه هم شهدایی مانند شهدای هسته ای و عرصه علم و پیشرفت به شهادت رسیدند.

وی گفت: در این سالها ملت ایران موفق شد در پرتو مقاومت و ایثارگری که سهم شهیدان در آن بسیار بالاست الهام بخش دیگران شود و در منطقه مقاومت شکل گرفت و بیداری اسلامی پدید آمد و جمهوری اسلامی قدرت برتر منطقه شد.

سردار جوانی افزود: دشمنان جنگ های نیابتی 33 روزه و غزه را در منطقه به راه انداختند و بحران هایی در سوریه، لبنان و فتنه انگیزی در دیگر نقاط کردند.

وی گفت: در این عرصه هم عزیزانی لباس جهاد به تن کردند و افتخار شما مردم استان کرمان سردار سرلشکر قاسم سلیمانی امروز در میدان راهبردی به وسعت منطقه غرب آسیا، نبرد را از دریای مدیترانه تا خلیج عدن و کرانه باختری فرماندهی و مدیریت می کند و معنایش این است که نظام سلطه و استکبار جهانی خشم شان هزاران بار بیشتر از دیروز است.

وی تصریح کرد: عرصه پنجم که دشمن به آن دلخوش کرده، عرصه جنگ نرم و جنگ اقتصادی توامان است و امروز ملت و انقلاب ما درگیر یک جنگ تمام عیار جدی با نام جنگ نرم و جنگ اقتصادی است که مختصات خودش را دارد.

وی گفت: امروز ملت ایران از اقتدار و قدرتی برخوردار است که کشورهایی همچون آمریکا که مسلح به انواع سلاح های پیشرفته هستند خود را در برخورد با انقلاب اسلامی ایران خود را عاجز می دانند و این یک افتخار و ارزش است.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تاکید کرد: نیروهای مسلح ما در زمین، هوا و دریا و قدرت موشکی ما امروز شرایطی ایجاد کرده است که دشمن جرات حمله نظامی به کشور را ندارد.

وی گفت: دشمن به دنبال ترور خودباروی، روحیه مجاهدت، شهادت طلبی ولایت پذیری ما است و به دنبال این است که لباس جهاد را از تن جوانان ما بیرون آورد و چنین می پندارد اگر مجموعه ای از ارزش ها را از ما بگیرد خلع سلاح شده ایم.

سردار جوانی اظهار کرد: دشمن می خواهد از طریق تحریم و جنگ اقتصادی ملت ما را تسلیم خود کند و به بهانه هایی مانند حقوق هسته ای، تروریسم و حقوق بشر به زانو درآورد.

وی گفت: دشمن به بهانه هسته ای یک دهه تحریم ها را برای ما وضع کرد اما می دانستند جمهوری اسلامی دنبال بمب اتم نیست و به دنبال این بودند ملت ایران را از حرکت بازدارند.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: سیاست جمهوری اسلامی مذاکره بود تا به دنیا بگوید ما به دنبال استفاده از دانش و فناوری هسته ای در مسائل صلح آمیز هستیم، اما دشمن وارد مذاکره با فهم اینکه ما دنبال بمب اتم نیستیم و تحریم ها را بردارد، نشد و اینجا باید نقشه دشمن را متوجه شد.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال این است که با راهبرد فشار و مذاکره ملت ایران را وادار به مذاکره کند و در هر مذاکره و موضوع، ایران یک گام به عقب بردارد.

سردار جوانی گفت: برجام و توفقنامه ای شکل گرفت اما در حالی تصور می شد دولت آمریکا تحریم ها را بر می دارد اما این روزها پیش بینی مقام معظم رهبری مبنی بر رفتار دشمن محقق شد.

وی بیان کرد: زمانی که عده ای به دشمن نگاه خوشبینانه ای داشتند که می توان با آمریکایی ها نشست و مذاکره و توافق کرد، مقام معظم رهبری فرمودند من خوشبین نیستم و اگر ما در بحث هسته ای طبق دیکته آمریکایی ها عمل کنیم باز آنها تحریم را برنخواهند داشت.

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: آنها بعد از موضوع هسته ای بر محدود کردن برنامه موشکی تمرکز کرده اند چون در بحث هسته ای دیدند اگر نتوانستند به صد درصد خواسته هایشان برسند دلیل آن این بود که جرات حمله به ایران را نداشتند و ایران قدرت دفاع از خود را داشت.

وی افزود: لذا تصور آنها بر این است که پس از برنامه هسته ای می توانند با فشارها برنامه موشکی ما را محدود کنند و خدایی ناکرده روزی بیاید که کسانی در کشور زمزمه کنند که چه اشکال دارد که در برنامه موشکی با دشمن مذاکره داشته باشیم.

وی گفت: جوانان ما باید بدانند که دشمن به دنبال خلع سلاح ملت ایران است و محدود سازی برنامه موشکی یعنی گرفتن قدرت دفاعی ملت ایران است تا هر زمان اراده کنند ما را تهدید، مرعوب و وادار به عقب نشینی کنند.

جوانی افزود: اینجا مقام معظم رهبری صداهایی که از برجام دو و سه به میان آوردند و حرف هایی که تابوی مذاکره با آمریکا را شکسته می دانستند خواباندند و نداهایی که می گفتند آمریکایی ها می توانند در ایران سفارت باز کنند را خواباندند و بازگشایی سفارت یعنی برگشتن از پنجره.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار