رئیس ستاد انتخابات یزد:

انتخابات در یزد بدون وجود هیچ مشکل خاصی در جریان است

رئیس ستاد انتخابات یزد گفت: آخرین اطلاعی که از شهرستان‌های پنج‌گانه این حوزه گرفته شده نشان‌دهنده جریان آرام انتخابات است و مشکل خاصی به لحاظ سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نداریم.
کد خبر: ۸۰۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ - 29April 2016

انتخابات در یزد بدون وجود هیچ مشکل خاصی در جریان است

به گزارش گروه استانهای دفاع پرس، محمدعلی طالبی دقایقی پیش در گفتوگویی رادیویی اظهار داشت: در رصدی که ساعت هشت و 30 دقیقه صبح در سیستم جامع انتخابات شکل گرفت تمام شعب آنلاین هستند و کار خودشان را به موقع و در ساعت مقرر شروع کردند و در حال انجام مسئولیتهای قانونی برای اخذ رای مردم هستند.

وی افزود: آخرین اطلاعی که از شهرستانهای پنجگانه این حوزه گرفته شده نشاندهنده جریان آرام انتخابات است و مشکل خاصی به لحاظ سختافزاری و نرمافزاری نداریم.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با تاکید براینکه آرامش کامل در حوزه حاکم است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تخلف خاص و عمدهای که جریان انتخابات را تحت تاثیر قرار دهد در هیچ کدام از شعب نداشتیم.

طالبی تاکید کرد: 193 شعبه ثبت نام و اخذ رای در این حوزه انتخابیه در حال انجام وظایف خودشان در برنامه زمانبندی مشخص شده هستند و مشکلی مشاهده نمیشود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بحث تمدید در مرحله دوم محدودیتهایی را دارد و قطعاً آن تمدید مرحله اول را نداریم، انشاالله در همین اولین ساعات اخذ رای و حداکثر تا ساعت 18 مردم به شعب مراجعه کنند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار