رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح:

آموزه های اقتصاد مقاومتی در دوره های کارکنان عقیدتی سیاسی ستاد کل ارائه می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح از ارائه مباحث و آموزه های مرتبط با اقتصاد مقاومتی به طور ویژه در برنامه‌های دوره های آموزشی خانواده های کارکنان این ستاد خبر داد.
کد خبر: ۸۰۰۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۱ - 29April 2016

آموزه های اقتصاد مقاومتی در دوره های کارکنان عقیدتی سیاسی ستاد کل ارائه می‌شود

حجت الاسلام حسن نمازی در حاشیه برگزاری اردوی یک روزه فرهنگی، زیارتی، آموزشی کارکنان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح به خبرنگار دفاع پرس در قم گفت: اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح راجع به تکریم خانواده های کارکنان، برنامه های ویژه ای را توام با نوآوری و تنوّع تدارک دیده تا موضوع تکریم خانواده ها به طور اساسی در برنامه ریزی های مربوطه نهادینه شود.

وی ابراز کرد: در این خصوص اردوهای آموزشی، فرهنگی، زیارتی پیش بینی شده تا ضمن معنویت افزایی و حضور در اماکن زیارتی و همچنین برخورداری خانواده ها از برنامه های شاد و مفرح و شرکت در مسابقات فرهنگی، آموزش مهارت های خانواده نیز برای پدران، مادران و فرزندان زیر نظر اساتید مجرب کشوری ارائه گردد.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، برنامه هایی چون استخر و مسابقات ورزشی ویژه فرزندان ذکور کارکنان و تشکیل ستادی به منظور ارائه مباحث آموزش خانواده و ارتباط با مراکز تخصصی مشاوره را بخش دیگری از برنامه های ابتکاری این اداره عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: نگاه کلان ما به این برنامه ها تقویت بنیه فرهنگی و تحقق مولفه های تکریم خانواده کارکنان است تا در پرتو آن، فعالیت کارکنان با پشتوانه خانواده ای امن، توام با ایمان و عمل صالح و همراه با بهره وری مطمئن صورت پذیرد و این اقدامات در مجموع، خیر و برکات فراوانی را نیز در پی داشته است.

نمازی در بخش دیگری از این گفتگو، موضوع اقتصاد مقاومتی را مورد توجه قرار داد و ابراز کرد: اعتقاد داریم که هر کلامی که از سخنان گهربار ولی خدا صادر می شود، هر کسی به هر نحوی که شده باید آن را به سرانجام برساند.

وی افزود: فرمایش مقام معظم رهبری در پیام نوروزی نشان می دهد که دیگر وقت ارائه برنامه ها گذشته و اکنون زمان اقدام و عمل فرارسیده است و اگر تاکنون برنامه ای داشته ایم، در سال جاری باید آن را با جدیت تمام عملی سازیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با اشاره به اینکه این اداره برنامه هایی را در سال های گذشته در راستای اقتصاد مقاومتی اجرا کرده است، یادآور شد: در سال جاری نیز علاوه بر اینکه موضوع آموزه های اقتصاد مقاومتی را به عنوان بخشی از مهارت های سبک زندگی در برنامه های آموزشی کارکنان و خانواده های آنان گنجانده ایم، توجه به استفاده از تولیدات داخلی بخصوص در حوزه برگزاری همایش ها، اهداء هدایا و ... را نیز در اجرا، سرلوحه امور خود قرار داده ایم.

لازم به ذکر است، اردوی یک روزه آموزشی، فرهنگی، زیارتی کارکنان عقیدتی سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، همراه با برنامه های متنوع امروز جمعه دهم اردیبهشت در قم برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار