برادر شهید تازه شناسایی شده "محمد بوجاری" در گفت‌وگو با دفاع پرس بیان کرد؛

جاری شدن اشک‌های مادر و پدری که سال‌ها بر تخت افتاده پس از شنیدن خبر شناسایی محمد

"گفتم: مادر جان اگر کارت محمد به دستمان برسد چه می‌کنی؟ مادرم چشم‌هایش را بست و پرسید: از محمدم خبری شده است؟ گفتم: فعلا که نه اما می‌گویند کارت شناسایی‌اش پیدا شده است. مادرم گفت: من که پسرم را در راه خدا داده‌ام هر چه پیش آید، خوش است و با جان و دل قبول می‌کنم."
کد خبر: ۸۰۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۱ - 01May 2016

جاری شدن اشک‌های مادر و پدری که سال‌ها بر تخت افتاده پس از شنیدن خبر شناسایی محمد

"علی بوجاری" برادر شهید تازه شناسایی شده "محمد بوجاری" در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس گفت: محمد فرزند ارشد خانواده بود و من آخرین فرزند این خانواده هستم. به غیر از محمد 3 برادر و 5 خواهر نیز دارم.

وی ادامه داد: از روزها قبل خبر پیدا شدن کارت شناسایی محمد در خاک عراق در فضای مجازی پیچیده بود. من ابتدا باورم نشد اما گفتند که کارت شناسایی به دستمان رسیده است. همان روز به مادرم گفتم: مادر جان اگر کارت محمد به دستمان برسد چه میکنی؟ مادرم چشمهایش را بست و پرسید: از محمدم خبری شده است؟ گفتم: فعلا که نه اما میگویند کارت شناساییاش پیدا شده است. مادرم گفت: من که پسرم را در راه خدا دادهام هر چه پیش آید، خوش است و با جان و دل قبول میکنم.

بوجاری تصریح کرد: تا اینکه روز گذشته خبر قطعی شناسایی ایشان را از سوی کمیته جستجوی مفقودین به من دادند. خبرش را به مادرم دادم، چشمانش پر از اشک شد و اوصافش قابل بیان نیست.

وی در خصوص پدرش گفت: پدرم 3 سال است که به دلیل سکته مغزی بر روی تخت خوابیده است. نمیتواند تکان بخورد و نه میتواند حرف بزند. چند روز پیش با اشاره از اقوام درباره محمد پرسیده بود. دیروز وقتی خبر قطعی را به او دادیم اشک میریخت.

برادر شهید تازه شناسایی شده در خصوص ساخت مزار یادبودی برای شهید خاطرنشان کرد: 2 با برادرانم برای ساخت مزار یادبود برای شهید اقدام کردیم. بار اول پس از اینکه تمام تجهیزات آماده شد باران شدیدی گرفت و نتوانستیم انجام بدهیم. یک سال بعد و برای بار دوم وقتی اقدام کردیم باز هم اتفاقاتی پیش آمد که نتوانستیم این کار را انجام بدهیم.

وی اضافه کرد: امروز وصیتنامهاش را به ما دادند. برای ما جالب بود که این شهید بزرگوار در عملیات موسی بن جعفر(ع) به شهادت رسیده بود و سهشنبه در سالروز شهادت این امام بزرگوار تشییع خواهد شد.

بوجاری تصریح کرد: روز چهارم عید همراه با مادرم بر سر مزار شهدای گمنام رفتیم. مادر دلش شکسته بود گفت خدایا میخواهم نشانی از محمدم بیابم و چند روز بعد قضیه کارت شناسایی پیش آمد و دیروز خبر قطعیش را به ما دادند. اکنون نیز بنده اصفهان هستم تا استخوانهای برادر شهیدم از تهران به اصفهان و پس از انجام مراسمات برای تشییع به شهرمان منتقل شود.

لازم به ذکر است که هاشمی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران کوهپایه اصفهان در گفتوگو با دفاع پرس گفت: پیکر این شهید روز سه شنبه از درب منزل شهید تشییع و در گلزار شهدا به خاک سپرده خواهد شد. همچنین روز دوشنبه در اصفهان مراسمهایی برای شهید بوجاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار