سردار غفور در افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های قرب:

مهم‌ترین هدف قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) عبور از خاکریز تحریم‌هاست

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: مهم‌ترین هدف قرارگاه عبور از خاکریز تحریم‌هاست و ان‌شاءالله پروژه‌ها با قدرت و با کمک مراکز علمی کشور ادامه پیدا می‌کنند و به نتیجه خواهند رسید.
کد خبر: ۸۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۳ - 16December 2013

مهم‌ترین هدف قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) عبور از خاکریز تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، نمایشگاه توانمندیها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در حوزههای مختلف عمرانی و صنعتی در دانشگاه علم و صنعت ایران به معرض نمایش گذاشته شده است.

سردار "محمد غفور" معاون هماهنگکننده قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن اشاره به سالروز تاسیس قرارگاه در 23 آذر 1368 گفت: یکی از برنامههای قرارگاه ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی است و خودمان را نیازمند این میدانیم که از ظرفیتهای علمی تحقیقاتی دانشگاه استفاده کنیم.

وی ضمن بیان توانمندیهای قرب در حوزههای مختلف گفت: مهمترین هدف قرارگاه عبور از خاکریز تحریمهاست و انشاءالله پروژهها با قدرت و با کمک مراکز علمی کشور ادامه پیدا میکنند و به نتیجه خواهند رسید.

سردار غفور افزود: کشور باید به دست همین جوانها و نیروهای متخصص و انقلابی داخلی ساخته شود و کسی از بیرون کشور برای ما کاری انجام نمیدهد.

وی ادامه داد: علم در هر مرام و اندیشهای جایگاه ویژه دارد و بزرگترین مؤلفه قدرت، قدرت علمی است.

سردار غفور افزود: ما یقین داریم که با تکیه بر دستاوردهای علمی، ایرانی سربلند و بزرگ خواهیم ساخت و تحریمها و شرارتهای دشمنان و استکبار جهانی نتیجهای نخواهد داد.

"محمدسعید جبلعاملی" رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز در مراسم افتتاح این نمایشگاه ضمن تقدیر و تشکر از قرارگاه سازندگی خاتمالانبیاء(ص) برای برگزاری این نمایشگاه به بیان دستاوردهای علمی دانشگاه علم و صنعت از جمله ماهوارههای نوید و نوید 2 پرداخت و گفت: دانشگاههای ما راه خودشان را پیدا کردهاند و صنعت نیز به خوبی توان دانشگاهها را شناختهاند.

وی افزود: امروز صنعت قابلیت دانشگاهها را میداند و دانشگاه هم مشکلات صنعت را شناخته و اولویتهای کنونی خود را برای رفع این مشکلات به خوبی میداند.

این نمایشگاه از 25 تا 27 آذرماه از ساعت 9 صبح تا 17 در دانشگاه علم و صنعت دایر است و در این مدت، سه پانل تخصصی با موضوعهای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی، بزرگراه طبقاتی شهید صدر و پل قشم به منظور استفاده علاقهمندان اعم از اساتید و دانشجویان برپا خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها