فردا؛ افتتاح بخش مدافعان حرم در نمایشگاه بین المللی کتاب

سید امیر هاشمی مسئول اجرایی نمایشگاه بزرگ داشت شهیدان مدافع حرم از افتتاح این نمایشگاه از فردا؛ جمعه، ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ در مجموعه شهر آفتاب (نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) خبر داد.
کد خبر: ۸۱۰۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ - 05May 2016

فردا؛ افتتاح بخش مدافعان حرم در نمایشگاه بین المللی کتاب

به گزارش گروه  فرهنگ و هنر  دفاع پرس، سید امیر هاشمی مسئول اجرایی نمایشگاه بزرگ داشت شهیدان مدافع حرم از افتتاح این نمایشگاه از روز جمعه 17 اردیبهشت ماه 95 در مجموعه شهر آفتاب (نمایشگاه بین المللی کتاب تهران) خبر داد.

وی گفت: در این نمایشگاه پرچمی جهت نصب در روی گنبد حضرت زینب سلام الله علیها توسط مردم بافته خواهد شد. بدین صورت که بازدید کنندگان از این نمایشگاه با یک گره به بافت این پرچم کمک خواهند کرد. در بخشی از این نمایشگاه که به سینمای مدافعان حرم اختصاص دارد، برای اولین بار مجموعه یگانها و شهیدانی که در دفاع از حرم اهل بیت در منطقه حضور دارند به تصویر کشیده میشوند. غرفه کتاب شهیدان مدافع حرم و حضور برخی از خانوادههای مکرم شهیدان مدافع حرم نیز از جمله برنامههای این نمایشگاه خواهد بود.

هاشمی در ادامه تصریح کرد: در این نمایشگاه محلی برای آتلیه عکاسی شهیدان مدافع حرم در نظر گرفته شده است که بازدیدکنندگان میتوانند به صورت رایگان در این محل با لباسهای شهیدان مدافع حرم که در نظر گرفته شده است، عکس بگیرند که به صورت کاملا رایگان به آنها اهدا خواهد شد. با حضور اساتید مجسمه سازی در این نمایشگاه به صورت کاملا زنده و مستقیم سردیس شهیدان مدافع حرم ساخته میشود. همچنین در بخش دیگری از این نمایشگاه تئاترهای میدانی و نقالیهایی با این موضوع برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه غرفههای نیز برای آشنایی با سبک زندگی مدافعان حرم و جنایات نیرویهای تکفیری و مزدور داعش و غیره در نظر گرفته شده است. همچنین در بخشی از این نمایشگاه نیز پخت نان صلواتی و نذری به نام این شهیدان صورت خواهد گرفت.

 جمعی از شخصیتهای سیاسی، فرهنگی، نظامی، علمی ورزشی کشور برای حضور در این بخش نمایشگاه کتاب اعلام آمادگی کردهاند. این نمایشگاه در محل باغ ایرانی، جنب ناشران آموزشی در محل نمایشگاه بینالمللی کتاب تهران مجموعه شهر آفتاب برگزار میشود.

نظر شما
پربیننده ها