مروری بر کتاب "جنگ نرم در عصر رسول خدا"

استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل در جنگ هشت ساله با انقلاب اسلامی شکست سنگینی را متحمل شد و بعد از آن تمام توان و تجهیزات خود را در راستای به راه انداختن جنگ نرم به کار گرفت.
کد خبر: ۸۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۹ - 24December 2013

مروری بر کتاب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، کتاب "جنگ نرم در عصر رسول خدا" با مروری بر تاکید مقام معظم رهبری بر مبارزه در جبهه جنگ نرم و حضور افسران و سربازان فرهنگی در راستای مقابله با جنگ نرم آغاز شده است.

کتاب "جنگ نرم در عصر رسول خدا" پژوهشی است با رویکردی تازه در زمینه انجام فرامین رهبری و اجرای ماموریت و رسالت خطیر افسران فرهنگی برای مقابله با جنگ نرم.
 
این کتاب در سه بخش تالیف شده که بخش اول دارای ۴ فصل با عنوانهای ظهور اسلام و رسالت پیامبر اعظم، پرچمداران جنگ نرم، اهداف دشمنان اسلام از جنگ نرم و علل رویکرد دشمنان به جنگ نرم منتشر شده است.
 
شیوههای جنگ نرم و راههای مقابله با آنها، پیامبر ستیزی، قرآن ستیزی و جامعه ستیزی از موضوعات مربوط به بخش دوم کتاب "جنگ نرم در عصر رسول خد" است که در راستای جنگ نرم مطرح شده است.
 
در بخش پایانی کتاب "جنگ نرم در عصر رسول خدا" افشای چهره و ماهیت دشمنان و تهدید دشمنان و تهاجم به مواضع آنان عنوان شده است.
 
وقتی رسول اعظم (ص) رسالت خود را جهت دعوت مردم به یکتا پرستی و ارزشهای انسانی آغاز و مردم را از شرک و بت پرستی، جهل و خرافات تهی کرد، مستکبران و مشرکان تاب نیاوردند و دشمنی خود را شروع کردند.
 
آنها با رسالت بنی اکرم (ص) به مبارزه پرداختند چرا که ریاست و آقایی و منافع مادی و دنیایی خود را در خطر میدیدند.
 
با گسترش دین الهی اسلام، دشمنان دیگر قادر نبودند مردم را در جهل و آگاهی نگهدارند، کورکورانه به پرستش بتها و خرافات وادار کنند و بر آنان ریاست کنند.
 
از این رو، آنان با تمام توان و امکانات خاص آن روز به میدان آمدند تا با شیوههای گوناگون جلوی تابش نور اسلام محمدی را بگیرند و اگر توانستند آن را خاموش کنند.
 
امروز نیز استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل با تمام ابزار و امکانات به میدان آمده تا نور انقلاب اسلامی را خاموش کنند. مهمترین شیوه سران مشرک و دشمنان اسلام در مقابله با اسلام استفاده از جنگ نرم بود. البته آنان از جنگ نرم هم فروگذار نکردند و در کنار جنگ نرم، جنگهای بدر، احد و احزاب را به راه انداختند.
 
در جهان امروز نیز دشمنان با شیوههای جدیدتری وارد عمل شدند و به هر وسیلهای برای براندازی اسلام و قرآن اقدام میکنند اما هیچ کدام تاثیری ندارد.
 
علاقهمندان برای تهیه این کتاب میتوانند به دفتر پخش واقع در قم، خیابان شهید فاطمی (دورشهر)، نبش فاطمی ۳، پلاک ۸۱، پژوهشکده علوم اسلامی امام صادق (ع) مراجعه کرده و یا با تلفنهای ۷۷۳۰۷۳۵-۰۲۵۱ و ۰۹۱۲۲۵۳۲۸۸۷ تماس بگیرند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار