دانشگاه بقیه الله(عج) کارکرد ملی و بین المللی دارد

فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج) گفت: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)علاوه بر کارکرد نظامی، کارکرد ملی و بین المللی هم دارد.
کد خبر: ۸۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ - 09May 2016

دانشگاه بقیه الله(عج) کارکرد ملی و بین المللی دارد

به گزارش خبرنگار دفاعی و امنیتی دفاع پرس، سردار جعفر اصلانی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه اگر تابع ولی فقیه هستیم باید ببینیم وظیفه ما در قبال سخنان ایشان چیست، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بارها به تمدن نوین اسلامی اشاره کردند اما آن تمدنی که ایشان عنوان می کنند با آن چیزی که اشرار در سوریه و عراق دنبال می کنند متفاوت است.

وی سپس با انتقاد از سخنان شعار گونه دولت ها در رسیدن به مرجعیت علمی افزود: یکی از نکات مورد اشاره مقام معظم رهبری دست یابی به مرجعیت علمی در منطقه است؛ موضوعی که متاسفانه دولت های مختلف با این موضوع شعار گونه برخورد کردند به نحوی که گوش ما از این شعارها کر شده است.

دکتر اصلانی اضافه کرد: برای رسیدن به مرجعیت علمی مد نظر ایشان باید تلاش کنیم به گونه ای که مانند نان شب باید برای ما واجب باشد.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله(عج)علاوه بر کارکرد نظامی، کارکرد ملی و بین المللی هم دارد البته چنانچه می خواهیم کارکرد غیر سازمانی این دانشگاه تقویت و توسعه یابد نیازمند تقویت این کار کردها هستیم که تحقق آن هم الزاماتی دارد که ستاد کل نیروهای مسلح باید آن را مهیا سازد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار