گوش به کلام کسی باشیم که محمد‌بلباسی در مکتب او درس شهادت را آموخت

همه ما باید گوش به کلام کسی باشیم که محمد‌بلباسی در آیین و مکتب او درس ایستادگی و شهادت را آموخت.
کد خبر: ۸۱۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ - 09May 2016

گوش به کلام کسی باشیم که محمد‌بلباسی در مکتب او درس شهادت را آموخت

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، سردار محمدتقی شاهچراغی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت اولین شهید مدافع حرم قائم شهر، محمدبلباسی با اشاره به اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به حضور در صحنه نیاز دارد، گفت: امروز پیام  این مجلس عظیم که برای شهید بلباسی برگزار شده باید این باشد که در مسیر شهدا بایستیم و تجدیدبیعت کنیم.

وی با اشاره به تبعیت محض از مقام معظم رهبری، تأکید کرد: همه ما باید گوش به کلام کسی باشیم که محمدبلباسی در آیین و مکتب او درس ایستادگی و شهادت را آموخت.

شاهچراغی به اتفاقات چند روز اخیر در خان طومان اشاره کرد و گفت: در روستای خمسه در کنار منطقه خان طومان زمین به گونهای بود که دشمن بطور کامل بر خطوط ما مشرف بود اما فرزندان شما مردانه جنگیدند.

وی ادامه داد: شهید محمدبلباسی و همه شهدای مدافع حرم برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و خواستههای انبیای الهی وارد میدان شدند.

فرمانده سپاه پاسداران استان سمنان خاطرنشان کرد: دشمن برای شکستن روحیه و انگیزه و ایجاد یأس و نومیدی تصاویری از شهدای خان طومان پخش کرده ولی همین مدافعان حرم در سه مرحله در نهایت شدت و قوت یا حمله دشمن مقابله کردند.

شاهچراغی در پایان گفت: خون شهدای عزیر مظلوم ما برای همراهی، همدلی، یکپارچگی، دوستی، صفا و صمیت بر روی زمین ریخت.
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار