از سوی رسانه‌های صهیونیستی؛

اسناد کمک مالی «سلمان بن عبدالعزیز» به‌ «نتانیاهو» منتشر شد

رسانه‌های صهیونیستی چند روز گذشته‌ مجموعه‌ای از اسناد پانامایی را منتشر کردند که‌ نشان می‌دهد پادشاه‌ عربستان به‌ منظور پیروز شدن بنیامین نتانیاهو در انتخابات، به‌ وی کمک مالی کرده‌ است.
کد خبر: ۸۱۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵ - 10May 2016

اسناد کمک مالی «سلمان بن عبدالعزیز» به‌ «نتانیاهو» منتشر شد

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، رسانههای صهیونیستی چند روز گذشته مجموعهای از اسناد پانامایی را منتشر کردند که نشان میدهد، «سلمان عبدالعزیز»، پادشاه عربستان به منظور پیروز شدن بنیامین نتانیاهو در انتخابات، به وی کمک مالی کرده است.

بر اساس این گزارش، پادشاه عربستان در سال ۲۰۱۵ بالغ بر ۸۰ ملیون دلار به منظور پیروز شدن نتانیاهو، به وی کمک کرده است.
 
رسانههای صهیونیستی با ردگیری اسناد پاناما شواهدی را بدست آوردند که نشان میدهد در مارس ۲۰۱۵ یک فقره از پولشوئیهای پادشاه عربستان در پاناما به منظور رساندن ۸۰ ملیون دلار به بنیامین نتانیاهو برای پیروز شدن در انتخابات انجام شده است.
 
وی این پول را در پاناما به حساب شخصی سوری-اسپانیایی به نام «ایاد کیالی» واریز کرده است و او نیز چند روز بعد این مبلغ را به حساب یکی از نزدیکان بنیامین نتانیاهو انتقال داده است.
 
اسناد پاناما نشان میدهد که  ایاد کیالی پول را به حساب شخصی صهیونیستی به نام «تدی ساغی» منتقل کرده است، ساغی از سرمایهداران شناخته شده رژیم صهیونیستی است که طرفدار بنیامین نتانیاهو است و برای موفق شدن وی در انتخابات ملیونها دلار هزینه کرده است.
 
این خبر در حالی منتشر میشود که تامیر باردو، رئیس پیشین موساد اعلام کرده بود که روابط استراتیژیک ناگفتهای مابین رژیم صهیونیستی و عربستان در سطوح بالای کشوری وجود دارد.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار