شهید بلباسی عاشق خدمت به مردم و دفاع مقدس بود

استاندار مازندران با اشاره به نزدیک شدن نابودی داعش در کشورهای منطقه با رشادت شهدای مدافع حرم، از شهید محمد بلباسی به‌عنوان خادم سرافراز فرهنگ و ارزش‌ها یاد کرد.
کد خبر: ۸۱۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴ - 10May 2016

شهید بلباسی عاشق خدمت به مردم و دفاع مقدس بود

به گزارش دفاع پرس از مازندران، ربیع فلاح جلودار بهاتفاق مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و مسئولان شهرستان قائمشهر با حضور در منزل شهید بلباسی با خانواده این شهید والامقام مدافع حرم دیدار کرد.

استاندار مازندران در این دیدار از شهید بلباسی بهعنوان خادم سرافراز فرهنگ و ارزشها یاد کرد و گفت: شهادت این فرزند رشید اسلام، همه مردم مازندران و قائمشهر را داغدار کرد.

وی افزود: امروز دفاع از حریم امامت و ولایت خط اول مبارزه و مقاومت ملت بوده و افتخار میکنیم که در حراست از اهل بیت(ع) شهید شویم.

استاندار مازندران تأکید کرد: شهید بلباسی عاشق خدمت به مردم و دفاع مقدس بوده و یادش همواره در خاطرهها باقی خواهد ماند.

فلاح گفت: امروز جریان شوم داعش بسیاری از کشورها را ناامن کرده و فرزندان سرافراز مازندران با افتخار در مقابل این گروه تکفیری و افراطی ایستادگی و مقاومت میکنند.

استاندار مازندران ابراز کرد: اگرچه در غم شهدای عزیز مدافع حرم داغدار هستیم اما افتخار میکنیم که تربیت یافتگان مکتب عاشورا در عرصه ایثار و مقاومت, پیشتاز و پیشگام هستند.

وی با اظهار "روح شهدای مدافع حرم بهویژه بلباسی حاضر و ناظر اعمال ما است"، گفت: وظیفه همگان بوده که از این فرصتها برای خدمت جهادی به مردم استفاده کنیم.

فلاح برای همسر داغدار و خانواده صبور و بزرگوار شهید محمد بلباسی آرزوی صبر جمیل و استقامت در تداوم راه و ارزشهای شهدا کرد و افزود: فرزندان این شهید عزیز نیز راه این شهدای مظلوم حرم و شهید بلباسی را ادامه خواهند داد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار