پدر شهید "ابوالفضل شیروانیان" در گفت و گو با دفاع مقدس:

غیرت و ایمان ابوالفضل مثال زدنی و نمونه بود/ عشق به حضرت زینب او را به آرزویش رساند

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی شیروانیان گفت:غیرت، ایمان و اعتقادات دینی و عشق به ائمه و مکتب قرآن در وجود ابولفضل مثال زدنی و نمونه بود.
کد خبر: ۸۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۲۵ - 18December 2013

غیرت و ایمان ابوالفضل مثال زدنی و نمونه بود/ عشق به حضرت زینب او را به آرزویش رساند

سردار سرتیپ پاسدار مجتبی شیروانیان، پدر شهید "ابوالفضل شیروانیان" در گفت و گو با خبرگزاری دفاع مقدس اظهار کرد: احترام به خانواده برای او اولویت داشت و معتقد بود که باید حرمت بزرگترها و افراد مسن در هر مکان و محلی را داشت.

وی با تاکید براینکه  نماز از خواسته ها و سفارش های ابوالفضل بود، تصریح کرد: از دوران کودکی فرزندم همواره دست به کارهای بزرگ می زد که از سن او خارج بود و افکار مفیدی در سر داشت.

سردار شیروانیان خاطر نشان کرد: یکی از خصوصیات و ویژگی های بارز و برجسته شهید ابوالفضل، داشتن غیرت بود که در وجودش قرار داشت.

وی اذعان داشت: عشق و ارادت ابوالفضل به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، در راه پاسداری از دستاوردهای انقلاب سبب شد تا او از مادیات بگذرد و تمام وجود خود را برای خدمت به انقلاب بکار گیرد.

همچنین در ادامه زهرا رشادی همسر شهید "ابوالفضل شیروانیان" گفت: ابوالفضل بر حجاب زنان و غیرت مردانه داشتن تاکید فراوان داشت چرا که حجاب را برای زنان عزت و شرافت می دانست.

وی در ادامه تصریح کرد: شهادت در حرم حضرت زینب سعادت و افتخاری است که نصیب عاشقان آن بانوی بزرگ می شود.

رشادی افزود: من از شهادت همسرم خوشحال هستم زیرا او در راه دفاع و حراست از حرم حضرت زینب (س) به درجه رفیع شهادت نائل آمد و شهید شدن در راه آن بانوی بزرگ آرزوی دیرینه ابوالفضل بود.

او می گوید: فرزند 4 ساله ابوالفضل را که محمد مهدی نام دارد مانند پدرش معتقد و با هدف تربیت خواهم کرد و او نیز بتواند همچون پدرش برای اسلام و مکتب قرآن جانفشانی کند.

شهید "ابوالفضل شیروانیان" در راه دفاع از حرم بزرگ بانوی اسلام، حضرت زینب (س) به آرزوی دیرینه اش رسید و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار