نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد

اسلام انقلابی؛ یعنی نه گفتن به آمریکا

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: اسلام انقلابی، یعنی نه گفتن به همه ی آنانی که می خواهند با ارزشهای حسینی ما بجنگنند.
کد خبر: ۸۱۹۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸ - 11May 2016

اسلام انقلابی؛ یعنی نه گفتن به آمریکا

به گزارش دفاع پرس از چهارمحال و بختیاری؛ نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه در آئین برافراشتن پرجم متبرک کربلا در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد، گفت: تعویض پرچم حضرت اباعبدالله کار نمادینی است که حقیقت آن بیعت مجدد و پیمان ناگسستنی با اباعبدالله الحسین علیه السلام است .

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام افزود: همانگونه که حضرت اباعبدالله با تمامی ظلم و معاویه های عالم جنگید ما نیز باید بایستیم و مانند مولایمان از همه چیزمان بگذریم و همه ی سختی ها، نازیبایی ها و تحریم ها و همه ی همجمه های نوکران استکبار را تحمل کنیم .

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: شاهدیم که هجمه می کنند و می ستیزند بر علیه اسلام و باید خدا توفیق بدهد تا همیشه زیر این پرچم بایستیم و بمانیم و برای همیشه نه بگوییم و یک لبخند بر لبانمان ننشیند و یک بار هم به اینان لبخند رضایت نزنیم و هیچ گاه اینان احساس نکنند با آنان هستیم و می خواهیم به آنها بپیوندیم و از آنها کمک بگیریم .

وی، تصریح کرد: اقتضای این پرچم حسینی آنچنان مقاومت و ایستادگی است که دشمن مایوس و در وحشت و اضطراب باشد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری یادآور شد: سپاه برای این موضوع شکل گرفته، پاسداران عزیز ما برای همین متشکل شده اند، بسیجیان عزیز ما و مردان و زنان مومن و حسینی ما برای همین در کنار هم ایستاده اند و یک ایران مقاوم شکل داده اند تا دشمن را بلرزانند و دشمن را در وحشت و هراس نگهدارند.

امام جمعه شهرکرد، تأکید کرد: و این اسلام انقلابی ماست و این انقلاب اسلامی ماست، ما به این انقلاب اسلامی و این اسلام انقلابی می بالیم، اسلام ما اسلام انقلابی است، اسلام انقلابی یعنی نه گفتن به آمریکا، یعنی نه گفتن به صهیونیسم، یعنی نه گفتن به همه ی آنانی که می خواهند با ارزشهای حسینی ما بجنگند.

وی، خاطرنشان کرد: ما از خدا می خواهیم با این اسلام انقلابی زندگی کنیم و با اسلام انقلابی بمیریم و با این اسلام انقلابی محشور شویم. اسلام انقلابی یعنی مقاومت برای همیشه زیر پرچم قرآن و ولایت .

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار