مدیرکل بنیاد یزد:

پاسداران حافظ امنیت میهن اسلامی هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران یزد از زحمات سردار میرحسینی تجلیل کرد.
کد خبر: ۸۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴ - 11May 2016

پاسداران حافظ امنیت میهن اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع پرس از یزد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه 21 اردیبهشت به مناسبت روز پاسدار با حضور در پادگان آیت الله خاتمی از ایثارگریهای سردار محمد کاظم میرحسینی در طول دفاع مقدس و پس از آن قدردانی کرد.


احمد ابراهیمی با تبریک میلاد موفور السرور حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار گفت: پاسداران انقلاب اسلامی حافظ استقلال، تمامیت ارضی و امنیت و اسایش میهن اسلامی هستند.


وی تاکید کرد: پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سپاه پاسداران  با بکارگیری نیروهای جوان و مستعد و وفادار به نظام و انقلاب اقتداری بی نظیر به نمایش گذاشت و در عرصه دفاع مقدس کاری کرد که دنیا متحیر شد.


مدیر کل بنیاد یزد تصریح کرد: اجرای فرامین مقام عظمای ولایت یکی از واجبات کنونی کشور است و اگر با الگو قرار دادن مدیریت بسیج و سپاه اینگونه مدیریت و خواستن در راستای اقتصاد مقاومتی بکار گرفته شود قطعا به نتایج شگرفی دست خواهیم یافت. سردار میرحسینی مهمترینرسالت سپاه پاسداران را حفظ ارزشها و دستاوردهای نظام عنوان کرد و ابراز داشت: همانطور که درگذشته نیز این نهاد مردمی و انقلابی برای حفظ نظام و وفاداری به امام (ره) کوتاه نیامد و یا در دوران جنگ تحمیلی که پیشتاز بوده و بهای سنگینی پرداخته کرده امروز هم و هرجا قصدی برای ضربه زدن بهنظام وجود داشته باشد سپاه برای دفاع، تمام قد ایستاده و پاسداران انقلاب به قیمت جان خود ایستادهاند.


یادگار هشت سال دفاع مقدس در خصوص وظیفه مردم در برابر انقلاب و نظام اسلامی هم اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون ثابتشده هرکجا مردم از ولایت تبعیت کردهاند پیروزی عظیم بهدستآمده و هرکجا به دنبال دنیاپرستی و رفاهزدگی رفتهاند شکست و ذلت را به همره داشته است.


ابراهیمی در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات سردار سرافراز سپاه اسلام و جانباز هفتاد درصد دفاع مقدس محمد کاظم میرحسینی تقدیر کرد.

 

منبع:خطشکنان

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار