فرمانده منطقه دوم ندسا:

نیروی دریایی سپاه با صلابت در برابر همه تهدیدات ایستاده است

فرمانده منطقه دوم ندسا با اشاره به برنامه‌های سپاه در دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: کارنامه پاسداران در دفاع از این آب و خاک و دفاع از ارزشها و آرمان‌های نظام و انقلاب درخشان است.
کد خبر: ۸۱۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶ - 11May 2016

نیروی دریایی سپاه با صلابت در برابر همه تهدیدات ایستاده است

به گزارش دفاع پرس از بوشهر؛ سردار علی رزمجو اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره خدمات ارزشمندی به نظام و انقلاب داشته است و این خدمات روز به روز پررنگتر میشود.
وی به رشادتهای پاسداران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: اقتدار پاسداران سبب رعب و وحشت در دل دشمنان انقلاب اسلامی شده است.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به کارنامه درخشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایجاد امنیت و اقتدار در کشور، خاطرنشان کرد: دشمنان از برق شمشیر پاسداران در هراس و حشت بوده و لحظهای آرامش ندارند.
وی با اشاره به برنامههای سپاه در دفاع از ارزشهای و دستاوردهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: کارنامه پاسداران در دفاع از این آب و خاک و دفاع از ارزش ها و آرمانهای نظام و انقلاب درخشان است.
رزمجو با اشاره به ایستادگی پاسداران در برابر ظالمان و دفاع از مظلومان، افزود: پاسداران مظهر مجسمی برای احقاق شعارهای انقلاب اسلامی هستند.
وی یکی از ماموریتهای مهم پاسداران را مبارزه با ضد انقلاب دانست و ادامه داد: رشادتها و حماسه آفرینیها در دوران دفاع مقدس و دفاع از انقلاب اسلامی و مستضعفان از برنامههای مهم سپاه پاسداران است.
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه همه قدرتهای جهانی به مانند جنگ تحمیلی متحد شده و در برابر نیروی دریایی سپاه ایستادهاند، اضافه کرد: پاسداران توانمند نیروی دریایی سپاه با قدرت و صلابت در برابر همه تهدیدات ایستاده است.

نظر شما
پربیننده ها