با تجلیل از فعالان عرصه قرآنی؛

هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه به کار خود پایان داد/ رونمایی از نرم افزار قرآنی ثامن الحجج (ع)

«هفته قرآن و عترت»در استان کرمانشاه با معرفی و تجلیل از فعالان عرصه قرآنی و نفرات برتر جشنواره ها و همایش های قرآنی به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۸۲۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۷ - 14May 2016

هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه به کار خود پایان داد/ رونمایی از نرم افزار قرآنی ثامن الحجج (ع)

به گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، آیین اختتامیه هفته قرآن و عترت استان کرمانشاه با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

برنامه های هفته قرآن و عترت امسال تنها در ۸ استان کشور برگزار شد که کرمانشاه نیز از جمله این استان ها بود.

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع قرآن و عترت، نمایشگاه کتب و نرم افزار قرآنی، نمایشگاه صنایع دستی قرآنی، رونمایی از بزرگترین تابلو محرق سوره کوثر، برگزاری مسابقات قرآنی با حضور ۲۶۵ شرکت کننده و همچنین جشنواره ها و همایش ها از دیگر برنامه هایی بود که طی هفته مذکور در کرمانشاه انجام شد.

در این مراسم  از نرم افزار قرآنی ثامن الحجج (ع) نیز رونمایی شد.

تجلیل از برگزیدگان جشنواره ها و مسابقات قرآنی هفته مذکور از دیگر برنامه های آیین اختتامیه بود که با حضور مسئولان برگزار شد.

در این مراسم از مفسر برجسته ملاقادر قادری امام جمعه پاوه و همچنین فریبا مقصودی خوشنویس برجسته کرمانشاهی و بانوی خط ایران که کتابت قرآن کرده است تجلیل شد.

مرتضی هامانی پیشکسوت قرآنی، صدیقه تپه رشی حافظ برتر قرآنی و عباس الفتی خوشنویس قرآنی به همراه 6 مدیر موسسه قرآنی از دیگر تجلیل شدگان در مراسم امروز بودند.

حامد شهین قاری و داور ممتاز قرآنی، اکرم حبیبی پیشکسوت قرآنی، زهرا سهرابی قاری ممتاز قرآنی و هوشنگ یاری قاری ممتاز قرآنی نیز دیگر تجلیلی ها این مراسم بودند.

همچنین از سید هادی شاه محمدی قاری ممتاز، امیر حسین امیری قاری ممتاز قرآنی و مربیان برگزیده شیلا یاقوتی، انسیه سادات جاسمی و سمیه بری تجلیل شد.

همچنین در این مراسم از طیبه قدمی، پرستو خداداد ، بهناز لیلیان و محسن فولادی تجلیل شد.

تجلیل از قاریان و حافظان قرآنی و برگزیدگان جشنواره های برگزار شده اعم از فیلم، تجسمی، تئاتر خیابانی، صنایع دستی و سرود و نغمات قرآنی از دیگر بخش های آیین اختتامیه بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار