با عنوان "جهاد تا جهاد"

یادواره شهدای مدرسه علوی قم برگزار شد

یادواره شهدای مدرسه علوی قم با عنوان "جهاد تا جهاد" و با موضوع جامعه ولایتمدار، جمعه شب در این مدرسه برگزار شد.
کد خبر: ۸۲۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵ - 14May 2016

یادواره شهدای مدرسه علوی قم برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علوی قم در تبیین مولفه های اسلام آمریکایی ابراز داشت: اسلام آمریکایی، همان اسلام عربستان، ترکیه، اسلام رفاه طلبان، رباخواران چپاول گران بیت المال و کسانی که برای پا برهنگان و مردم قیافه می گیرند و به گردن کلفت ها باج داده ولی برای ارزش ها و مقاومت هیچ حساسیتی ندارند، است و امام راحل این اسلام را افشا و پرده ها را کنار زدند.

وی ادامه داد: از دستورات اسلام صبر است. صبر بر گناه، تحریم، جنگ و طاعت. اگر سلاح صبر نباشد ایمان هم نیست و صبر را باید از شهدا آموخت که حتی در اسارت تسلیم نشدند و تمکین نکردند.

در ابتدای این مراسم، حجت الاسلام اقبالی مدیر مدرسه علمیه علوی طی سخنانی با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا ابراز کرد: آن چیزی که سبب تحول انقلابی در بین جوانان و جامعه می شود، برگزاری اردوهای راهیان نور و یادواره های شهداست.

وی افزود: عنوان جهاد تا جهاد سومین بار است که برای این یادواره به کار می رود و منظور، از دوران جهاد در دفاع مقدس تا جهاد علمی، اقتصاد مقاومتی و ... در دوران حاضر می باشد.

در این مراسم که حجت الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سردار سید جواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند، امیر عباسی به نوحه خوانی در وصف شهدا پرداخت و همچنین از پدر شهید مصطفی احمدی روشن تجلیل گردید.

نمایشگاهی از جنگ نرم و لزوم تبعیت از رهنمودهای ولایت نیز در حاشیه این مراسم برپا شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار