سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء:

عربستان مسئول خون مردم بی‌گناه عراق است/ انفجارهای تروریستی عزم رزمندگان را برای ادامه جنگ سست نمی‌کند

«سید هاشم الموسوی» با بیان اینکه رژیم آل‌سعود مسئول خون مردم بی گناه عراق است، گفت: انفجارهای تروریستی عزم رزمندگان را برای ادامه جنگ علیه تروریست‌ها ذره‌ای کم نمی‌کند.
کد خبر: ۸۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷ - 15May 2016

عربستان مسئول خون مردم بی‌گناه عراق است/ انفجارهای تروریستی عزم رزمندگان را برای ادامه جنگ سست نمی‌کند

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس، «سید هاشم الموسوی» سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء با اشاره به انفجارهای انتحاری اخیر در عراق اظهار داشت: تعاملات و بده بستانهای سیاسی، راه را برای دستیابی گروههای تروریستی  به اهداف جنایتکارانه و انتقام از این ملتِ مقاوم هموار کرده است

«سید هاشم الموسوی» با بیان اینکه خشکاندن منابع تروریسم و از بین بردن گروههای زیرزمینی آن، جز با عملیات اطلاعاتی جدی و حملههای پیشگیرانه و پیوسته محقق نمیشود، افزود: وقت آن رسیده که دولت از محکوم کردن جنایات تروریستها دست کشیده و در جواب انفجارها و تجاوزات آنها، زندانها را از وجود قاتلان و جنایتکاران پاکسازی کند.

سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء تاکید کرد: در آیندهای نزدیک، پاسخی دردناک و بی سابقه به دشمن خواهیم داد.
 
الموسوی افزود: کسانی که گمان میکنند انفجارهای تروریستی شهرک صدر در جبهه فراموش میشود، در توهم به سر میبرند و بدانند که عزم رزمندگان برای ادامه جنگ علیه تروریستها ذرهای کم نخواهد شد.
 
وی مظلوم نمایی تروریستها در شهر فلوجه را شرم آور خواند و خاطرنشان کرد: فلوجه به کمینگاه تروریستها و نقطه سیاهی در تاریخ عراق تبدیل شده است.
 
سخنگوی رسمی مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین از شورای مدیریتی شهر فلوجه خواست که به صراحت آنچه در این شهر میگذرد را به اطلاع مردم برساند و نام سیاستمداران خائن را که با تروریستها همکاری میکنند به همگان اعلام کند.
 
الموسوی در پایان رژیم عقب افتاده عربستان سعودی را مسئول خون مردم بی گناه عراق دانست.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار