آیت الله کاظم صدیقی در قم:

عده ای سر سفره شهدا پست گرفته و در مقابل ولایت ایستاده اند/سخن برخی تکرار رادیوهای بیگانه است

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه سخنان برخی تکرار حرفهای رادیوهای بیگانه است، گفت: عده ای سر سفره شهدا پست گرفته اند و در مقابل ولایت که حاصل خون شهیدان است ایستاده اند.
کد خبر: ۸۲۶۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۶ - 15May 2016

عده ای سر سفره شهدا پست گرفته و در مقابل ولایت ایستاده اند/سخن برخی تکرار رادیوهای بیگانه است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، آیت الله صدیقی طی سخنانی در یادواره شهدای مدرسه علمیه علوی قم ابراز کرد: بعضی از شهیدان ویژگی های خاصی دارند؛ شهید احمدی روشن نیز از این قیل شهیدان اند و خاطرات این شهید در جامعه اثر گذار است.

وی با بیان اینکه انسان عهدی با خدا دارد، این عالم عرصه بین حق و باطل، ظلمت نور و مستضعفین و مستکبرین است، یادآور شد: اسلام آمریکایی، اسلام رفاه طلبان، رباخواران، چپاول گران بیت المال و کسانی که برای پا برهنگان و مردم قیافه می گیرند و به گردن کلفت ها باج می دهند ولی برای ارزش ها و مقاومت هیچ حساسیتی ندارند و اسلام عربستان سعودی شاه و ترکیه است و امام راحل این اسلام را افشا و پرده ها را کنار زد.

امام جمعه موقت تهران اضافه کرد: اسلام ناب،  اسلام هجرت، مقاومت، شهادت، امامت و ولایت است، اسلام ناب در گوهره خود با تجاوز، نفاق، نفوذ، سکولار و ظلم سر جنگ دارد چرا که اسلام ناب نور است.

وی ادامه داد: اسلام ناب اطاعت خدا و تکبیر حق تعالی و نفی طاغوت ها است. اسلام ناب را همه انبیا به مقابله با طاغوتیان معرفی کرده اند. جنگ با طاغوت و ستمگر و جاهلیت همیشه تنورش مشتعل است و هرچه زمان می گذرد آن ها احساس خطر می کنند و تهاجم خود را سنگین تر می کنند.

صدیقی تصریح کرد: در این مقابله بی امان، دشمن در همه عرصه های زندگی از قبیل اقتصاد، اخلاق، فرهنگ و سیاست دخالت می کند؛ دنیای سلطه می خواهد مردم در جامعه ایمانی با کفر زندگی کنند، نوع پوشش زنان، اختلاط دختر و پسر در دانشگاه ها، روابط نامشروع، از بین بردن قبح شراب خواری و ربا خواری، این یک غارت است.

وی با بیان اینکه کسانی هستند امریکا را بزک و مرگ بر امریکا را کمرگ می کنند، خاطرنشان ساخت: فرهنگ ما ستیز با امریکا  است و رابطه با امریکا رابطه گرگ با میش است و امام خمینی(ره) فرمودند: هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بزنید.

امام جمعه موقت تهران در ادامه بیان داشت: ولی عده ای آمده اند که از لفظ ولایت فقیه استفاده می کنند و دارند مردم را مسخ و با طاغوت خوش و بش می کنند.

وی عنوان کرد: خدا بشر را آفریده و قانون و شریعت را فرستاده و این قانون، نگهبان می خواهد و اجرای آن افرادی امین و کارشناس نیاز دارد که همان ائمه هستند و در غیبت ائمه، فقیه شجاع قدرتمند است که احکام الهی را با موضوعات تطبیق می دهد و جامعه را به پیش می برد.

صدیقی با بیان اینکه اقتصاد ما و ادارات ما باید مشروع باشد و امیرالمومنین(ع) تکدی گری یک پیرمرد مسیحی را بر نمی تابید، گفت: اقتصاد لیبرالی از ابتدای انقلاب تا امروز بوده، ما در بعد فرهنگی سیاسی ندای اسلام را به گوش جهانیان رساندیم و سنگر به سنگر پیش رفتیم و شرق و غرب را به زانو در آوردیم ولی در اقتصاد در مسیر غربی ها در حال حرکت هستیم.

وی افزود: چند سال است که شعار های سال رهبری با مسائل سیاسی گره خورده است؛ اگر کسی روی کار می آید و لایق نیست کتار برود. اگر در جامعه فاصله طبقاتی زیاد شود، عده ای به گناه و حرام خواری می افتند.

صدیقی با تاکید بر اینکه از دستورات اسلام صبر است، خاطرنشان کرد: جلوه های صبر، صبر بر گناه، صبر بر تحریم، جنگ و طاعت می باشد؛ اگر سلاح صبر نباشد ایمان هم نیست.

وی تصریح کرد: صبر را باید از شهدا آموخت که حتی در اسارت تسلیم نشدند و تمکین نکردند لذا طاغوت بعثی آن ها را زنده در آتش سوزاند. شما وارث این چنین افراد صبوری هستید. امروز با چشم پاکی و پاکدامی و پاکدستی صبر پیشه کرد.

استاد حوزه و دانشگاه افزود: امروز در دانشگاه ها بر مقدسات اسلامی می تازند و دانشجوی مومن را که اعتراض می کنند از کلاس بیرون می کنند و به او نمره نمی دهند

وی با اشاره به اینکه دشمن شناسی از موضوعات مهم در اسلام است، یادآور شد: ستون پنجم دشمن را باید شناخت. سخنان بعضی از مسئولین تکرار رادیو های بگانه است که از داخل کشور می شنویم و می خواهند استکبار ستیزی را کمرنگ کنند، این ها نفوذی در انقلاب و اسلام هستند.

صدیقی ادامه داد: وقتی رهبری فریاد می زنند حوزه انقلابی، باید یک خیزش انقلابی در حوزه ها برپا شود و اعلام شود ما همان طلبه هایی هستیم که در ابتدای انقلاب خون خود را نثار کردیم.

وی بیان داشت: عمامه هر روحانی کفن اوست، وقتی 15خرداد اتفاق افتاد امام فرمودند: آرزو دارم در میان شما باشم و کمک شما می کردم. این روحیه روحانی و طلبه انقلابی است.

صدیقی گفت: عده ای سر سفره شهدا پست گرفته و در مقابل ولایت که حاصل خون شهیدان است، ایستاده اند.

وی اضافه کرد: تشکل های بسیجی و اتاق فکر و شبکه های عظیم نیرو های انقلابی و حزب اللهی در کشور فعال شوند، آن ها در باطل خود جمع و متحد اند و ما در حق متفرقیم و یک خط نداریم.

صدیقی ادامه داد: امروز به واسطه شبکه های اجتماعی مرز های اخلاق در هم شکسته شده و نمی گذارند سرور های اینترنتی در داخل باشد تا در زمان فتنه مورد نیازشان استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از دستورات اسلام امام شناسی است، کسانی که امام زمان(عج) را می شناسند می دانند که ایستادگی در مقابل ولایت، ایستادگی در مقابل امام زمان است.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار