حجت‌الاسلام علوی:

ایران جزیره‌ای امن در جهان است/ استفاده از مدیران لایق در وزارت اطلاعات

وزیر اطلاعات در مشهد مقدس گفت:در کشور نیز در سایه تلاش‌های سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت وجود دارد و ایران تبدیل به جزیره‌ای امن در جهان شده است.
کد خبر: ۸۲۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰ - 23August 2013

ایران جزیره‌ای امن در جهان است/ استفاده از مدیران لایق در وزارت اطلاعات

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سیدمحمود علوی دقایقی پیش در حاشیه دیدار با آیتالله مکارم شیرازی در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از قبل با خود عهد کرده بودم که اگر در دولت جدید منصبی را قبول کردم، در اولین پنجشنبه بعد از قبول مسئولیت به پابوس امام رضا(ع) بیایم و در پنجشنبه دوم نیز به پابوس حضرت معصومه(س) بروم.


وزیر اطلاعات افزود: بسیاری از مراجع عظام تقلید در مشهد زندگی میکنند و بهرهمندی از نظرات آنها و همچنین امام جمعه مشهد مقدس انگیزه دیگر سفر بنده به این شهر بوده است.


علوی گفت: استفاده از نظرات مراجع کمک بسیار بزرگی برای اداره کشور است و وظیفه بنده بود که به دیدار آنها بیایم و از نظرات آنها استفاده کنم.


وزیر اطلاعات در ادامه با اشاره به وجود مضجع شریف امام هشتم(ع) در مشهد خاطرنشان کرد: مشهد به واسطه حضور امام رضا(ع) از امنیت بالایی برخوردار است و البته در تمام کشور نیز در سایه تلاشهای سربازان گمنام امام زمان(عج) این امنیت وجود دارد و ایران تبدیل به جزیرهای امن در جهان شده است.


علوی خاطرنشان کرد: قطعا از این به بعد نیز، سربازان امام زمان(عج) تلاش مضاعفی برای برقراری امنیت در کشور میکنند.


وی در پایان گفت: از تمام مدیران لایق کشور برای اداره وزارت اطلاعات استفاده میکنم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار