پدر شهید مدافع حرم:

حضور فرزندم در جبهه مقاومت و جهاد کاملاً آگاهانه بود/ از جوانان می خواهم خدا ترس و با ایمان باشند

غلامرضا محمدی­ مفرد پدر شهید مدافع حرم گفت: فرزندم هدف خود را در راه جهاد از روی احساسات و یا نبود آگاهی در این راه انتخاب نکرد.
کد خبر: ۸۲۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ - 17May 2016

حضور فرزندم در جبهه مقاومت و جهاد کاملاً آگاهانه بود/ از جوانان می خواهم خدا ترس و با ایمان باشند

 به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، غلامرضا محمدی مفرد، پدر شهید مدافع حرم «جواد محمدی مفرد» در جشنواره تقدیر از روابط عمومیهای برتر دستگاههای اجرایی خراسان رضوی که در محل سالن صبا مشهد مقدس برگزار شد، اظهار داشت: پسر من شهادت را انتخاب کرد و در روز شهادتش از حضرت زینب (س)و امام حسین(ع) شهادت خود را درخواست کرده بود، او همانطور که در راز و نیاز خود با خداوند گفته بود که «خدایا من با این سر و چشم گناه کردم، آنها را نمی خواهم» هنگام شهادت نیز سر و چشم خود را از دست داد.

پدر شهید جواد محمدی مفرد با بیان اینکه شهید دو فرزند از خود به یادگار گذاشته است، افزود: مرحله اولی که شهید بعد از 35 روز به کشور بازگشت فرزند دومش به دنیا آمد که پس از تولد فرزندش بدون اطلاع من و مادرش برای بار دوم به سوریه رفت؛ وقتی از همسرش علت این کار او را جویا شدم، گفت:«می ترسید شما اجازه رفتن به جبهه مقاومت و جهاد را ندهید».

وی تصریح کرد: فرزندم فرد تحصیل کرده بودکه تازه در مقطع فوق لیسانس دانشگاه فردوسی مشهد قبول شده بود و تصمیم گرفت به سوریه برود لذا از روی احساسات و یا نبود آگاهی این راه را انتخاب نکرد.

این پدر شهید مدافع حرم فاطمی خطاب به جوانان بیان کرد: من و فرزند شهیدم از تمامی جوانان می­ خواهیم که در مقام نخست خدا ترس و با ایمان باشند و بدانند که رضایت شهدا نیز در رضایت خداوند از آنان است، همچنین می­ خواهیم که تمامی مردم در مسیر اسلام و ولایت فقیه قرار گیرند و قدر رهبری و کشور آزاد خود را بدانند.

لازم به ذکر است شهید جواد محمدی جانشین محور امام حسن مجتبی(ع) در تاریخ 15 بهمن ماه سال گذشته در عملیات آزاد سازی شهرک نبل و الزهرا به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار