جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس:

همدلی سپاه و ارتش عامل‌ موثر در تقویت کارآمدی نیروهای‌ مسلح است

سردار گزنی گفت: همدلی و یِکدل بودن دو مجموعۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی عامل موثر در تقویت کارآمدی نیروهای مسلح است.
کد خبر: ۸۳۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ - 18May 2016

همدلی سپاه و ارتش عامل‌ موثر در تقویت کارآمدی نیروهای‌ مسلح است

به گزارش دفاع پرس از شیراز، همزمان با اعیاد مبارک شعبان و گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر، امیر سرتیپ علی سامانی فرمانده ارشد ارتش در استانهای فارس و کهگیلویه و بویر احمد و جمعی از مسئولان ارتش در استان فارس با سردار ابوالفضل گزنی جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس دیدار نمودند.

سردار گزنی در این دیدار اظهار داشت: همراهی، تعامل و همدلی و همکاری دو مجموعۀ سپاه پاسدران و ارتش از روزهای ابتدایی انقلاب اسلامی مسبوق به سابقه بوده و نمونه های آن را در دوران دفاع مقدس بسیار مشاهده نموده ایم.

وی با بیان اینکه همدلی و یِکدل بودن دو مجموعۀ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی عامل موثر در تقویت کارآمدی نیروهای مسلح است، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس و همینطور پس از دفاع مقدس تا امروز همکاری نزدیک این دو نهاد ادامه داشته است.

 جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه تعامل سپاه و ارتش در صحنه های دفاع از انقلاب اسلامی بسیار کارساز بوده است، بیان داشت: امیدواریم این همکاری و تعامل با وجود فرماندهان مومن و با بصیرت ارتش جمهوری اسلامی و کارکنان آگاه و بیدار دل آن روز به روز گسترش پیدا کند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم عضو ارتش، تأکید کرد: حضور مستشاری نیروهای ارتش در عرصه دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) یک برگ درخشان و افتخار آمیز در تاریخ ارتش جمهوری اسلامی است.

سردار گزنی با بیان اینکه نیروهای مسلح همواره در راستای ماموریت و رسالت خود در حال حرکت هستند، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همراه با ارتش جمهموری اسلامی تحت فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در جهت رسیدن به اهداف نظام اسلامی و انقلاب اسلامی تلاش می کنند.   

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار