فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان معرفی شد

امیرسرتیپ دوم نادر نجفی به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان معرفی شد.
کد خبر: ۸۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۸ - 22December 2013

فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان سابق و جدید قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان، امیرسرتیپ دوم ستاد "نادر نجفی" به عنوان فرمانده جدید این لشکر معرفی و از خدمات سه ساله امیر "میرحبیب میربیرنگ" در این سمت قدردانی شد. 

فرمانده قرارگاه منطقهای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با اشاره به توانمندی های روز افزون ارتش، اظهارکرد: نیروی زمینی ارتش تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب در دفاع از حریم ولایت و میهن اسلامی همواره از آمادگی کامل و کافی برخوردار است.
 
امیر حشمت الله ملکیان افزود: باید قدردان نعمت جمهوری اسلامی باشیم که خداوند این ارمغان را ارزانی ملت کرد چرا که خیلی ها در سال ها و اعصار گذشته آرزوی زندگی در چنین حکومتی را داشتند.
 
وی ولایت فقیه و مردم مومن و با بصیر ایران اسلامی را از نعمات بزرگ الهی در این سرزمین برشمرد و گفت: باید توجه کنیم که به برکت وجودی ولایت فقیه و البته پشتیبانی های بی وقفه مردم از نظام و نیروهای مسلح امروز ایران اسلامی به عنوان یکی از قدرت های مسلم منطقه در جهان مطرح است.
 
ملکیان اقتدار و قدرت مندی جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به ویژه در زمینه دفاعی را از عوامل اصلی و مهم دشمنی و کینه توزی های نظام سلطه علیه ایران عنوان کرد.
 
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمالغرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه سیدالشهدای آذربایجان به عنوان یگانی تاثیرگذار در دفاع از کیان امت اسلامی یاد کرد و گفت: این لشکر همیشه سرافراز از پیشینه بسیار درخشانی در طول دوران دفاع مقدس برخوردار است که نمونه اصلی و برجسته آن عملیات غرورآفرین بیت المقدس است.
 
فرمانده سابق قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان نیز در این مراسم با قدردانی از کارکنان و نیروهای جان بر کف این لشکر در طول دوران فرماندهی خود، گفت: تمام این کارکنان بالاترین هماهنگی را با فرماندهی داشتند تا اهداف سازمانی به بهترین شکل ممکن به سرانجام برسد.
 
امیرحبیب میربیرنگ اضافه کرد: هر چند پس از 32 سال خدمت در ارتش جمهوری اسلامی بازنشسته می شوم اما خود را همچنان سرباز ولایت و کشور می دانم و هر موقع شرایط ایجاب کند در دفاع از کیان و نوامیس میهن اسلامی آمادگی خدمت دارم.
 
وی گفت: حضور 104 ماهه در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس و شرکت در 82 ماموریت برون مرزی در خاک عراق از جمله افتخارات من در طول دوران خدمتم است.
 
یادآور میشود، امیر نجفی از افسران با سابقه ارتش جمهوری اسلامی و متولد شهر اردبیل بوده و پیشتر به عنوان جانشین فرماندهی لشکر 84 پیاده خرم آباد و تیپ 40 سراب انجام وظیفه کرده است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار