سرلشکر سلیمانی:

ایران با تکیه بر ولایت، مستکبران را به زانو درآورده است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه کشورمان با تکیه بر ولایت توانسته استکبارگران را به زانو در آورد، گفت: در حال حاضر آمریکا از لحاظ سیاسی، اقتصادی و نظامی فرو ریخته است.
کد خبر: ۸۳۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵ - 22December 2013

ایران با تکیه بر ولایت، مستکبران را به زانو درآورده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از تسنیم، سردار سرلشکر "قاسم سلیمانی" فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ظهر امروز در یادواره شهدای سیرجان اظهار کرد: فهم حقیقی ولایت و نظام جمهوری اسلامی ایران توانست استکبار جهانی و آمریکا را به زانو درآورد.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز به زانو درآمده است، گفت: این کشور در شرایطی که بزرگترین قدرت قلمداد میشد در همه ابعاد فروریخته است.
 
"سرلشکر سلیمانی" با تأکید بر اینکه آمریکا در حال حاضر به لحاظ اقتصادی مقروضترین کشور جهان است، خاطرنشان کرد: این کشور در بعد سیاسی نیز جای در دل ملتها ندارد و به عنوان یک کشور منفور در میان مردم جهان شناخته شده است.
 
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکاییها دروغ میگویند که تمام گزینهها علیه جمهوری اسلامی ایران روی میز است، افزود: حمله این کشور به عراق و افغانستان نتیجهای جز شکست برای آنها نداشت.
 
وی با بیان اینکه آمریکا در کشورهای مورد حمله خود درمانده است، تصریح کرد: تنها نتیجه این گردنکشیها در منطقه سرافکندگی برای این کشور بوده است.
 
"سردار سلیمانی" با اشاره به وضعیت جمهوری اسلامی ایران در جهان بیان کرد: ملت ایران با عنایت به خدا، ائمه معصومین(ع) و رهبر انقلاب این قابلیت را دارد که یک کشور تأثیرگذار در دنیا باشد.
 
"فرمانده نیروی قدس سپاه" با تأکید بر اینکه کشورمان با تکیه بر ولایت توانسته استکبارگران را به زانو در آورد، خاطرنشان کرد: برخی از کشورهای استکبار از جمله آمریکا امروز به دروغ میگویند، که ایران با تحریم و فشار به زانو در آمده و این در حالی است که خود این کشورها در برابر خواستههای ملت ایران سر تسلیم فرود آوردهاند.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار