مشاور رئیس ستادکل نیروهای مسلح:

تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای دلسرد کردن مردم نسبت به ولایت فقیه/ شهدا و ایثارگران سند افتخار و عزت ما هستند

سردار اسدی با بیان اینکه جوانان شهید ما در راه دفاع از انقلاب اسلامی مردانه به میدان آمدند، گفت: شهدا و ایثارگران سند افتخار و عزت ما هستندسند افتخار، عزت و شرف ما هستند و دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش می‌کنند ولایت فقیه را از دل مرم بیرون بیاورند.
کد خبر: ۸۳۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۱ - 22May 2016

تلاش دشمنان انقلاب اسلامی برای دلسرد کردن مردم نسبت به ولایت فقیه/ شهدا و ایثارگران سند افتخار و عزت ما هستند

به گزارش دفاع پرس از فارس، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت حاج عبدالله اسکندری با حضور سردار سرتیپ پاسدار محمد جعفر اسدی مسئول بازرسی قرارگاه حضرت خاتم الانبیاء، مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و از فرماندهان مدافعان حرم اهل بیت (علیهم السلام) در سوریه، تعدادی از فرماندهان و همرزمان شهید اسکندری از ایران، عراق و سوریه و جمع کثیری از شهروندان مؤمن شهر شیراز برگزار شد.

سردار اسدی در این مراسم اظهار داشت: اگر استکبار جهانی 37 سال است که با انقلاب اسلامی میجنگند به این دلیل است که از امام حسین (علیه السلام) الگو گرفتهایم، حضور حاج عبدالله اسکندری از قصرالدشت شیراز در غرب و جنوب کشور چه دلیلی داشت؟ او میخواست در مقابل زورگویان عالم بایستد و یار مظلومان باشد.

وی ادامه داد: شهید اسکندری میگفت "اینکه میگویند زمانی مشکلات به اندازهای میشود که آدم راه خانه را گم میکند را اکنون درک میکنم، شب که از ساختمان بنیاد شهید بیرون میآیم باید چند لحظه فکر کنم تا مسیر برگشت به خانه را انتخاب کنم"، او با شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید، مردم فارس باید به این فرماندهان شهید افتخار کنند.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه استان فارس بیش از 15 هزار شهید برای دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کردهاست، گفت: این شهدا برای حفظ اسلام و صیانت از ولیفقیه جان خود را نثار کردهاند، ولایت فقیه نعمت بسیار بزرگی است که برخی قدر آن را نمیدانند.

سردار اسدی افزود: روزهای اول انقلاب اسلامی میگفتند تا سه ما آینده گندم نداریم و انقلاب نابود میشود اما به کوری چشم دشمنان، انقلاب اسلامی اکنون دارد 40 ساله میشود، انواع تحرکات داخلی را بر ضد انقلاب به کار گرفتند و یک جنگ تمام عیار بینالمللی هم بر علیه ملت ایران به راه انداختند اما راه به جایی نبردند.

وی ادامه داد: برخی متوجه نیستند که آمریکا از همان روز اول قصد داشت جمهوری اسلامی نباشد، آنها میگویند اگر آمریکا بخواهد میتواند در زمان کوتاهی مملکت را زیر و رو کند، اما این طور نیست، امام گفتند "آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند"، آن زمان سازمانی هم برای دفاع از انقلاب اسلامی نبود، سپاه پاسداران و بسیج با تدبیر امام خمینی (ره) تشکیل شدهاند، همه نعمات امروز از برکت وجود بسیج است اگر بسیج نبود فتنه بزرگ 88 همه چیز را از بین می بُرد.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه هدف آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس در فتنه 88، از بین بردن اصل ولایت فقیه بود، گفت: متاسفانه برخی در مقابل ولایت فقیه ایستادهاند اما تا حاج عبداللههای اسکندری و مانند وی را داریم، هیچ کاری نمی توانند بکنند، مردم بیدارند.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش میکنند ولایت فقیه را از دل مرم بیرون بیاورند.

سردار اسدی با اشاره به اینکه آمریکایی ها دو میلیارد دلار پول مردم  ایران را در روز روشن دزدیدند، خاطرنشان کرد: مگر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از همان روز اول نفرمودند آمریکاییها قابل اعتماد نیستند، مگر نگفتند با اینها جلسه نگذارید، 37 سال است آمریکاییها و دشمنان انقلاب اسلامی در همه میدانهای اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی با ما میجنگند اما بعضی ها هنوز متوجه نیستند و چشم یاری از دشمنان اسلام دارند، آنکه ما را نجات داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید چشمش تنها به یاری خدا بود، لبخند آمریکاییها برای برخی مُلکِ ری شده است.

سردار اسدی با بیان اینکه جوانان شهید ما در راه دفاع از انقلاب اسلامی مردانه به میدان آمدند، ادامه داد: خدا هم به بهترین نحو ایثارگری ایشان را پذیرفت، این ها سند افتخار، عزت و شرف شما هستند از اینها دفاع کنید.

وی ادامه داد: نمیگوییم تخت جمشید سند افتخار نیست بلکه نشاندهنده حُجب، حیا و شرافت ایرانیان است، حرم سوم اهل بیت (علیهم السلام) هم افتخار ماست، اینها همه متعلق به ما هستند، البته هنوز برخیها کج اندیش بوده و بدنبال جشن های 2500 ساله هستند.

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه افزود: عزیزان حواستان را جمع کنید، اگر ولی فقیه بالای سر ما نبود در دوره بازرگان کارمان تمام میشد و اگر نمیشد حتما بنی صدر ما را تحویل آمریکاییها می داد.

وی تصریح کرد: دشمنان ملت ایران قدرت اسلام را دیدهاند و از اسلام سیلی خوردهاند، اگر ما کوتاه بیاییم تلافی میکنند، تاریخ را ببینید، ببینید با یاران مختار که کوتاه آمدند چه کردند، برخی فکر میکنند اگر دستشان را در دست آمریکاییها بگذارند، آنها میگذارند به راحتی زندگی کنند، اما این طور نیست آمریکاییها اگر بتوانند همه را از دم تیغ میگذرانند، آمریکاییها نسلی را می خواهند که نوکرهایی سر سپرده باشند.

مشاور رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) فرمودند این برجام قدم اول است و اینها قصد دارند ما را بر سر یک دوراهی قرار بدهند، اینکه اگر اقتصاد و دنیا میخواهید باید با آمریکا همراه شوید و اگر نه، باید فشار و تحریم را تحمل کنید، یادمان هست کمونیستها شعار می دادند نان، کار و مسکن، اما ما شعار می دادیم نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی، کسی که می خواهد عزت را بدست بیاورد باید تحمل رنج را داشته باشد، یمن را ببینید نانی برای خوردن ندارند اما حاضر نیستند زیر سلطه آمریکا بروند.

وی افزود: دشمنان انقلاب اسلامی به همینها بسنده نمیکنند، میگویند چرا موشکهای دوربُرد و قوی دارید، سپس می گویند چرا سپاه پاسداران و نیروی قدس دارید و باید اینها را جمع کنید، می گویند چرا از سوریه، یمن و فلسطین دفاع میکنید و بعد هم میگویند چرا احکام و قانون اساسی شما بر اساس دین خداست باید بر اساس قانونی باشد که ما میگوییم، همه تلاش استکبار جهانی برای از بین بردن اسلام است، مسئله هستهای و ... همه بهانه هستند، خودشان سالها پس از کاربرد سلاح هستهای هنوز عذرخواهی نکردهاند.

سردار اسدی در پایان صحبتهایش با تاکید بر اینکه هر کاری که میکنیم " حتی رای دادن " باید برای رضای خدا باشد، گفت: خدا ما را قدرشناس نعماتش بگرداند، ما توفیق داریم که همه ملت ایران بسیج شده اند که خطی بر حرم اهل بیت (علیهم السلام) نیفتد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار